آموزش از سینمافوردی به هودینی از Houdini.School
Houdini.School – HS-114: From C4D to Houdini
آموزش از سینمافوردی به هودینی
آموزش از سینمافوردی به هودینی : در این دوره از هنرمند Matthew Taylor ، با نحوه دستکاری و مدیریت هندسه ، شناسایی دفرمرهای سینمافوردی در هودینی و ساخت موشن گرافیک های رویه ایی آشنا خواهید شد. این دوره در مورد اصول هودینی است اما به سینمافوردی نیز اشاره میکند .
این دوره نحوه استفاده از ویژگی های برای دستکاری هندسه ،بازسازی Mograph C4D با تنظیمات رویه ایی با ابزارهای جدید هودینی ، کار با اینترفیس هودینی ، ساخت یک صحنه انیمیت ساده در سینمافوردی و تکرار آن در هودینی ، نگاهی به VEX و VOP ، ایجاد تغییرات در هندسه ، استفاده از آنها برای انیمیشن رویه ایی ، ساخت کلونر C4D ، انتقال اتریبیوت بین هندسه و کلون و ساخت انیمیشن موشن گرافیک رویه ایی را پوشش می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : Houdini.School – HS-114: From C4D to Houdini
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 5.5 ساعت
تعداد فایل ها : 78
سال آموزش : 2024
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Matthew Taylor
نرم افزار : Houdini – C4D
زیرنویس انگلیسی : ندارد
فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد
Houdini.School – HS-114: From C4D to Houdini
Session 1
Introduction to Houdini
In this session, we will go over the ‘language of Houdini’ and demystify its complexities. Reference C4D as we learn how to create, and then edit, geometry in Houdini. Go over attributes and how to read the geometry spreadsheet.
Refresher on Houdini UI and Navigation
Organize the Interface
Go over the ‘Language of Houdini’
Houdini’s Contexts
Replicate the steps of building a simple animated scene in C4D using Houdini
Session 2
Introduction to Houdini Pt. 2
In this session, we will continue getting familiar with the attributes of geometry. Learn how to create, randomize, and paint attributes. From there we’ll take a look at VOPs and VEX, learn their differences and similarities, and how to use them to access our attributes. We’ll then use those attributes to edit or move our geometry.
Go over how to read, create, and manipulate attributes that are stored on our geometry
Take a look at what VEX and VOPs are
How we can use them to make modifications to our geometry
Go over how we can randomize attributes in various ways
How to use those for procedural animation
Session 3
Introduction to Houdini Pt. 3
In this last session, we’ll review the fundamentals of Houdini that we’ve learned so far and apply them to create a motion graphics setup. We’ll be transferring attributes between geometry and using them to animate our setup. We’ll also be adding in Houdini’s equivalent of Mograph deformers and giving them procedural animation.
Review our understanding of attributes so far
Recreate C4D’s cloner
Use attributes to replicate its effects
Transfer attributes between geometry and clones
Create a procedural motion graphics animation
حجم کل : 2.9 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋