آموزش موشن اپراتورها در Houdini
Houdini.School – HS-226: MOPs: Motion Operators for Houdini
آموزش موشن اپراتورها در Houdini
آموزش موشن اپراتورها در Houdini : در این دوره از هنرمند Henry Foster ، با نحوه استفاده از MOP ها برای ساخت موشن گرافیک ها و افکت های ویژه در هودینی آشنا خواهید شد. این دوره مفاهیم پشت موشن گرافیک در هودینی و ریاضیات در پشت موشن گرافیک را یاد می دهد. این آموزش مروری بر ورک فلوی MOP ها ، ادغام آن با هودینی ، نحوه استفاده از آن ها در ورک فلوی موشن گرافیک و جلوه های بصری و مفاهیم اساسی ریاضیات و ساخت انیمیشن ها را پوشش می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : Houdini.School – HS-226: MOPs: Motion Operators for Houdini
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 8.5 ساعت
تعداد فایل ها : 159
سال آموزش : 2024
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Henry Foster
نرم افزار : Houdini
زیرنویس انگلیسی : ندارد
فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد
Houdini.School – HS-226: MOPs: Motion Operators for Houdini
Students will understand how to leverage MOPs to create motion graphics and visual effects, and gain some insight into the concepts behind both motion graphics in Houdini and the underlying math behind motion graphics.
This recorded course provides an overview of the MOPs workflow and how it integrates with the rest of Houdini, shows concrete examples of how MOPs can be used in both motion graphics and visual effects workflows and dives into some of the fundamental math concepts that drive MOPs (and 3D animation as a whole!).
Session 1
MOPs 101: Generators, Modifiers, and Falloffs
This session will explain the basic concepts of MOPs, the three primary node categories (Generators, Modifiers, and Falloffs), and demonstrate several setups using the most common nodes in MOPs.
What’s MOPs for?
Getting Started (installation)
Attributes, Packed Primitives, and Points
Generators
Basic Modifiers
Falloffs
Mixing up MOPs with SOPs
Additional Resources
Session 2
MOPs 102: Advanced Setups and the MOPs “API”
In this session, we will explore more complex setups using MOPs and explain the core API nodes that the rest of the MOPs depend on.
Advanced Modifiers
Messing with Time
Pivots and Orients
Driving simulations: RBD
Driving simulations: Vellum
MOPs API Nodes
MOPs Gotchas
Session 3
MOPs 103: The Math Behind MOPs
This session will explain the underlying math concepts that power MOPs and 3D graphics in general!
Vectors
Cross and Dot Products
A Tiny Bit of Trigonometry
Matrices
Quaternions
Local and World Transformations
حجم کل : 3 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋