بیت گراف
Houdiniآموزششبیه سازیمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش Solver Madness در Houdini

Houdini.School – HS-242: Solver Madness

آموزش Solver Madness در Houdini

آموزش Solver Madness در Houdini

 

آموزش Solver Madness در Houdini : این دوره از هنرمند Andrew Weiler ، روی ساخت جلوه های داینامیک پیچیده با متدهایی برای زنجیره بندی ، لایه بندی و ترکیب شبیه سازی با استفاده از Sopsolvers, FLIP fluids, Pyro, VDB advection, و شبیه سازی مالتی پل POP تمرکز دارد. این دوره تکنیک هایی برای تبدیل هندسه به حباب های جوشان و شکل دادن به مایعات فلیپ از طریق انتقال ذرات از سطوح surface advection نشان می دهد. همچنین نحوه ایجاد شبیه سازی های کارآمد با قابلیت هدایت هنری با استفاده از طیف وسیعی از حل کننده های هودینی را می آموزید.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش Solver Madness در Houdini :

  • آشنایی با مفاهیم پایه برای ایجاد شبیه‌سازی‌های پیچیده، شامل سیستم رشد با Solver SOP، منابع‌دهی کارآمد برای FLIP، Pyro و POP، پیش‌رانش ولوم و مدیریت کش‌ها با PDG
  • کنترل دقیق رفتار ذرات با POP Wrangles و VEX، ایجاد ذرات ثانویه با POP Replicate و بهبود کارایی و بازبینی‌ها با پیش‌نمایش‌های رنگی
  • مش‌بندی و ترکیب VDB، شکل‌دهی FLIP به هندسه با VDB Surface Advection، و آشنایی با رندرینگ در Solaris/Karma XPU برای تکمیل یک ورک‌فلوی کامل

گراویتی

عنوان دوره : Houdini.School – HS-242: Solver Madness

سطح : متوسط

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل ها : 13

سال آموزش : 2024

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Andrew Weiler

نرم افزار : Houdini

زیرنویس انگلیسی : ندارد

فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد

Houdini.School – HS-242: Solver Madness

Solver Madness is a Houdini course focusing on creating sophisticated dynamic effects. Students will explore methods for chaining, layering, and combining simulations using Sopsolvers, FLIP fluids, Pyro, VDB advection, and multiple POP simulations. The course covers techniques for transforming geometry into effervescent bubbles and shaping FLIP fluids through surface advection. Participants will learn to build efficient, art-directable simulations that leverage a wide range of Houdini’s solvers. This hands-on course emphasizes practical application and creative problem-solving in design and visual effects creation.

Session 1

Fundamentals of Advanced Simulations

This session introduces core concepts for building complex effects. Students will explore setting up a Sopsolver growth system, learn efficient sourcing methods for FLIP, Pyro, and POP simulations, and delve into Pyro and volume velocity advection techniques, along with setting up custom global controls. The focus will be on establishing a strong foundation for layering and controlling multiple simulation types.
  • Growth system with the Solver SOP
  • Building global control panels
  • Efficient sourcing methods for FLIP, Pyro, and POP simulation
  • Pyro and volume velocity advection
  • Cache management with PDG
Session 2

Particle Control and Optimization

The second session emphasizes granular control over particle behavior using POP Wrangles and VEX expressions. Students will learn to set up rules for emitting secondary particles and control geometry attributes with Copy to Point loops. The session also covers techniques for setting up fast color-coded previewing to enhance efficiency in revisions and iterations.
  • Control particle behavior with POP Wrangles and VEX expressions
  • POP Replicate for emitting secondary particles
  • Working with Copy to Point loops
  • Setting up fast color-coded previewing for efficient revisions and iterations
Session 3

Advanced Techniques and Rendering

In the final session, students will explore VDB meshing, combining, and caching techniques. They will implement techniques learned in prior lessons to build a setup that shapes FLIP fluids to geometry using VDB surface advection and creates a variation of the effervescent bubble effect. The session concludes with an introduction to rendering in Solaris/Karma XPU, tying together the concepts learned throughout the course into a complete workflow.
  • VDB meshing, combining, and caching
  • Shaping FLIP fluids to geometry with VDB surface advection
  • Rendering in Solaris/Karma XPU

حجم کل : 1.6 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.8 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا