آموزش ریگ کاراکتر های انسانی برای بازی در Houdini و KineF
Udemy - Humanoid Rigging For Games Using Houdini And KineFX
ریگ کاراکتر های انسانی برای بازی
آموزش ریگ کاراکتر های انسانی برای بازی در Houdini و KineF : در این دوره از هنرمند Simon Hayes، با نحوه ساخت یک ریگ انسان نما برای بازی با استفاده از هودینی و kineFX آشنا خواهید شد. این دوره یک ریگ سازگار با انجین های بازی چون یونیتی را طراحی میکند. وی به ایجاد یک اسکلت قابل تنظیم که میتوان برای چندین کاراکتر استفاده کرد، خواهد پرداخت.. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش ریگ کاراکتر های انسانی برای بازی :
- ایجاد نود اتصال مجدد سفارشی
- پیاده سازی کنترل های IK و FK
- ترکیب بین کنترل های لوکان و گلوبال
- ایجاد یک سفارشی برای چرخش ستون فقرات
- ایجاد اسکلت داینامیک برای بازو ها
عنوان دوره : Udemy – Humanoid Rigging For Games Using Houdini And KineFX
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 24.07 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 156
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Simon Hayes
نرم افزار : Houdini – KineF
زیرنویس انگلیسی : دارد
Udemy – Humanoid Rigging For Games Using Houdini And KineFX
In this course we will build a basic humanoid rig. This rig is designed to be compatible with game engines like Unity and should work with a lot of common motion capture libraries.
We will start be creating a reconfigurable skeleton that can be posed for multiple characters. This skeleton will also have three different spines this will allow us to examine. These will include two curved skeletons, one with four bones to be compatible with the Unity humanoid rig. The others skeletons are have more bones and will allow us to compare to pitfalls of using curved or straight spines.
We will create a custom reorient joints node that will allow us to have consistent orientations for all the joints.
For the rig we will be looking to implement IK and FK Controls. For the IK controls we will have both global and local controls. And we will be implementing number of methods to blend between global and local controls.
We will be creating a custom for the spine rotations with options for both linear and quaternion interpolation.
For the arms we will be creating a dynamic skeleton that moves based of the position of the arm. The Hand will have preset poses that we can blend between.
We will be building an export pipeline with options for ‘level of detail’ and exporting characters and animation.
حجم کل : 19.5 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید