مقدمه ایی بر طراحی مکانیکی برای تصویرسازی Sci-Fi
Coloso - Intro to Mech Drawing for Sci-Fi Illustration
مقدمه ایی بر طراحی مکانیکی برای تصویرسازی Sci-Fi
مقدمه ایی بر طراحی مکانیکی برای تصویرسازی Sci-Fi : در این دوره از هنرمند Kenn Yap ، با نحوه ساخت یک کتابخانه بصری قوی از قطعات مکانیکی برای به تصویر کشیدن جزییات مکانیک های سایبرپانک در Photoshop آشنا خواهید شد. این دوره 12 ساعته ، تفاوت بین آناتومی پایه انسان و مکانیک ها ، نحوه پیاده سازی عناصر خاص مکانیک از طریق اشکال ، silhouette ، جزییات داستان سرایی و موارد دیگر را پوشش خواهد داد. اگر قصد دارید به دنیای تصویرسازی مکانیک خلاق بپردازید ، این دوره مناسب شماست.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین مقدمه ایی بر طراحی مکانیکی برای تصویرسازی Sci-Fi :
- مقدمه: در این بخش، با مدرس آشنا شده، کلیات دوره را بررسی کرده و منابع مورد نیاز را میشناسیم.
- مفهومسازی: در این بخش، یاد میگیریم چگونه ایدههای خود را برای طراحی مکها پرورش دهیم و داستان بصری ایجاد کنیم.
- تعیین مشخصات: در این بخش، نحوه نوشتن یک خلاصه دقیق برای پروژه و یافتن منابع الهام را یاد میگیریم.
- طراحی پسزمینه: در این بخش، اصول اولیه ساختار اسکلتی و تناسبات بدن انسان را برای طراحی مکها یاد میگیریم.
- تناسبات: در این بخش، به بررسی نسبتهای بدن انسان و چگونگی استفاده از آنها در طراحی مکها میپردازیم.
- حرکت: در این بخش، مفاهیم حرکت، مفاصل و دامنه حرکتی را برای طراحی مکهای متحرک بررسی میکنیم.
- آناتومی مکانیکی: در این بخش، نحوه تبدیل اجزای بدن انسان به اجزای مکانیکی و ایجاد حس واقعگرایی در طراحی را یاد میگیریم.
- پاکسازی و برخورد: در این بخش، به بررسی حرکت مکانیکی و اطمینان از عدم برخورد قطعات در حین حرکت میپردازیم.
- ساختن فرمها: در این بخش، روشهای ایجاد طرحهای اولیه و توسعه آنها به فرمهای نهایی را یاد میگیریم.
- فرم اولیه: در این بخش، به استفاده از اشکال ساده برای ایجاد ساختار کلی طراحی و ایجاد یک силуت جذاب میپردازیم.
- فرم ثانویه: در این بخش، به اصلاح اشکال اولیه و ایجاد جزئیات بیشتر میپردازیم.
- فرم ثالثیه: در این بخش، به افزودن جزئیات دقیقتر و ایجاد سطح بالاتری از جزئیات میپردازیم.
- ترکیب انسان و مک: در این بخش، به ترکیب عناصر انسانی و مکانیکی در طراحی میپردازیم و نحوه تبدیل قسمتهای بدن به اجزای مکانیکی را یاد میگیریم.
- اصول طراحی نقاشیهای جذاب: در این بخش، به ایجاد داستان و احساس در طراحیهایمان میپردازیم و اصول اولیه طراحی جذاب را یاد میگیریم.
- خطکشی: در این بخش، به استفاده از خطوط برای ایجاد وزن، نورپردازی و مقیاس در طراحی میپردازیم.
- فروش مقیاس: در این بخش، به استفاده از جزئیات و ضخامت خط برای ایجاد حس مقیاس میپردازیم.
- تراکم جزئیات: در این بخش، به توزیع مناسب جزئیات در طراحی برای ایجاد یک طراحی جذاب میپردازیم.
- رنگ: در این بخش، به اصول اولیه تئوری رنگ و انتخاب رنگهای مناسب برای طراحی میپردازیم.
- جذابتر کردن رنگ: در این بخش، به استفاده از رنگ برای ایجاد پیچیدگی و نشان دادن مواد میپردازیم.
- نورپردازی و سایهزنی پایه: در این بخش، به اصول اولیه نورپردازی و سایهزنی برای ایجاد عمق و بعد در طراحی میپردازیم.
- افزودن بافت: در این بخش، به افزودن بافت و ایجاد حس واقعگرایی در طراحی میپردازیم.
- کاربردهای مختلف تکنیکها: در این بخش، به کاربرد تکنیکهای یادگرفته شده در طراحی موجودات غیرانسانی میپردازیم.
- جمعبندی: در طول این دوره، اصول طراحی مکها را از صفر تا صد فرا گرفتیم و توانایی ایجاد طراحیهای جذاب و حرفهای را پیدا کردیم.
عنوان دوره : Coloso – Intro to Mech Drawing for Sci-Fi Illustration
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 11.40 ساعت
تعداد فایل ها : 23
سال آموزش : 2024
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Kenn Yap
نرم افزار : Photoshop
زیرنویس انگلیسی : دارد
فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد
Coloso – Intro to Mech Drawing for Sci-Fi Illustration
Build a robust visual library of mechanical parts to illustrate detailed cyberpunk mechs.
Are you ready to expand your creativity by entering the world of mech illustration?
Learn the differences between the basic anatomy of humans vs. mechs, then find out how to implement mech-specific design elements through silhouette, shape, storytelling details, and more.
Hi, my name is Kenn Yap.
I am a Concept Artist and Art Director based in Malaysia. I work as a Mechanical and Environment Concept Artist at Sun Creature Studio. I am also known as Chroma Moma on Youtube.
I am a huge nerd, and I love robots. I grew up on classic sci-fi anime such as Akira, Ghost in the Shell, and Mobile Suit Gundam. They have influenced me to become the artist I am today. My goal for this class is to share this fascinating mechs world with other artists.
During this class, you will learn how to generate ideas and learn the basics of a mech, such as proportion, anatomy, forms, and more. You will also refine your line drawing skills to bring out the best in your mech design.
Tell Your Story Through Visual Design
Go beyond just making simple, surface-level designs. By the end of this class you will understand how to come up with ideas that are interesting, eye-catching, and help convey your story to the viewer.
Uncover Proportion and Shape Design Insights
Get the skills and insights you need to break away from commonly used shapes and proportions, so you can start creating a design language that is unique to you.
Create Believable Mechanical Designs
Artists must persuade the audience with details that their design is plausible. Observe from reality. Learn what makes a mech realistic and believable by observing from life!
حجم کل : 15.9 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz