آموزش پراکندگی رویه ایی و Houdini در UE4
Artstation – Introduction to Houdini – Procedural Scattering & Houdini in UE4
آموزش پراکندگی رویه ایی
در این دوره، مدرس Kem Yaralioglu ، نحوه آماده سازی و استفاده از HDA در داخل هودینی را آموزش می دهد. ایشان بصورت کامل نود scattering (پراکندگی) و پارامتر های آن در ویرایشگر معرفی می کند. این دوره لزوماً نحوه ساحت یک منظره در سطح پروداکشن را توضیح نمیدهد ، بلکه چگونگی استفاده از نود scatter و کار HDA را بیان می کند. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : Artstation – Introduction to Houdini – Procedural Scattering & Houdini in UE4
سطح : مبتدی تا پیشرفته
زمان کل دوره : 0.45 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 4
سال آموزش : 2019
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Kem Yaralioglu
نرم افزار : Illustrator
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Artstation – Introduction to Houdini – Procedural Scattering & Houdini in UE4
In this course, Kem Yaralioglu shows how to prepare and use HDA inside UE4. He covers the scattering node and how to expose parameters that can then be updated in-editor. This will not necessarily cover how to create a production level landscape but will cover how to use the scatter node and how HDA’s work.
حجم کل : 600 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید