آموزش مقدمه ایی بر نورپردازی برای انیمیشن در Maya,Nuke
Introduction to Lighting for Animation with Alexander Corll
نورپردازی برای انیمیشن
در این دوره آموزشی نورپردازی برای انیمیشن از شرکت The Gnomon Workshop، مربی دوره Alexander Corll، صفر تا صد فرآیند نورپردازیش یک شات را با استفاده از Maya, Arnold و Nuke به اشتراک می گذارد. این شامل تصاویر رفرنس تحقیق و ارزیابی صحنه ، بهینه سازی صحنه اولیه ، نکات اضافی برای کمک به تسریع کار در ورک فلو می باشد.
ایشان با ایجاد نورپردازی پایه با استفاده از یک HDRI مناسب و تنظیم کلیدی نور ، fill light و نورهای accent اضافی ، کارش رو شروع میکند در مورد برخی نکات برای استفاده از فیلترهای نوری و بلاکر ها در Arnold، افزودن نورهای خاص به کاراکتر و استفاده از انیمیشن در صحنه، افزودن اتمسفر و رئالیسم با استفاده از نورپردازی حجمی بحث می کند.
در نهایت ، مروری بر لایه های رندر ، خروجی تصویر نهایی ، شامل تنظیمات رندر و برخی از کامپوزیت های اصلی در Nuke جهت تولید تصویر کاملا روشن و نهایی را خواهیم داشت. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
گالزی این مجموعه آموزشی :
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Introduction to Lighting for Animation with Alexander Corll
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 1.48 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 2
سال آموزش : 2019
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Alexander Corll
نرم افزار : Maya , Arnold , Nuke
زیرنویس : ندارد
The Gnomon Workshop – Introduction to Lighting for Animation with Alexander Corll
In Introduction to Lighting for Animation, Lighting and Compositing TD Alex Corll shares his process of lighting a shot from start to finish using Maya, Arnold and Nuke. This includes researching reference images and assessing your scene, initial scene optimization, and additional tips to help speed up your workflow. He starts with establishing base lighting using an appropriate HDRI, and progresses to setting up a key light, fill light, and additional accent lights. He discusses some tips for using blockers and light filters in Arnold, as well as adding specific lights to accent the character and leverage animation in the scene. He then discusses adding atmosphere and realism using volumetric lighting. Finally, Alex concludes with an overview of render layers and final image output, including render settings and some basic compositing in Nuke to produce a fully lit, final image.
حجم کل : 0.7 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)