آموزش ایجاد متریال واقعی با انجین FStorm
JohannesL – FStorm: Materialism pt. 1
ایجاد متریال واقعی
در این دوره آموزشی ایجاد متریال واقعی تصویر کوتاه از شرکت johannesl، در 30 دقیقه آموزش ، نحوه ایجاد 3 متریال بسیار واقعی را در نرم افزار 3ds Max و انجین FStorm Render فرا می گیرید. متریال رنگ خودرو در پورتفولیو پورشه من مورد استفاده قرار گرفته است که در فایلهاش در فایلهای تمرینی این دوره موجود می باشد. با ســافــت ســاز همراه باشید.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- فلزات رنگی (طلا،برنج و … ) با عیبهای سطحی
- فلزات Anisotropic
- پلاستیک (+ گرد و غبار) با عیبهای سطحی
گالری این مجموعه آموزشی :
عنوان دوره : JohannesL – FStorm: Materialism pt. 1
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 30 دقیقه
تعداد فایل های تصویری : –
سال آموزش : 2019
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : –
نرم افزار : FStorm Render – 3ds Max
زیرنویس : ندارد
JohannesL – FStorm: Materialism pt. 1
26 minutes of video covering the creation of 3 FStorm materialis
Car paint material used in my Porsche included (Thank you Jeff Patton for letting me share your flakes texture)
Covered topics
Coloured metals (Gold, Brass etc) with surface imperfections
Anisotropic metals
Plastic (+ dust) with surface imperfections
Included in the package
Car Paint shader (sample images below)
Jeff Patton’s free flake normal map
حجم کل : 0.2 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)