آموزش توسعه یک بازی همانند Pro Pacman در Unity با سی شارپ
Udemy – Learn Unity C# Like Pro Pacman into 3D
توسعه یک بازی همانند Pro Pacman در Unity با سی شارپ
آموزش توسعه یک بازی همانند Pro Pacman در Unity با سی شارپ : در این دوره از هنرمند Barış KES، با نحوه توسعه یک بازی بصورت سه بعدی و یادگیری بهترین شیوه ها برای خلق بازی در یونیتی و سی شارپ آشنا می شوید. این دوره با زبانی ساده نحوه استفاده از زبان سی شارپ و شی گرایی نحوه توسعه بازی در یونیتی را شرح میدهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش :
- شناخت یونیتی و فراتر از آن
- ملزومات سی شارپ
- کالیدر های یونیتی
- نحوه استفاده از Rigidbody
- توسعه یک بازی واقعی
- ایجاد سیستم هوش مصنوعی دشمنان
- کدنویسی سی شارپ با سیستم برنامه نویسی شی گرا
- ایجاد آبجکت Singleton در کلاس عمومی
- ایجاد اسکریپت های ویرایشگر سفارشی
- افزودن منبع صوتی و پخش صدا به موثر ترین روش
عنوان دوره : Udemy – Learn Unity C# Like Pro Pacman into 3D
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 6.30 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 54
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Barış KES
نرم افزار : Unity
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Udemy – Learn Unity C# Like Pro Pacman into 3D
By enrolling in this course you will be learning Unity3D in a very effective way. In the quickest time.
We will start by Installing and understanding how Unity Game Engine UI works.
Add some game objects manipulate metarials grouping hierarcy and much more
Then we are going to cover C# scripting without an over-complicated explanation I have covered what we need and this will quickly allow you to understand scripting.
After those steps you will develop a Pacman3D game with advanced techniques in this game you will learn;
All Unity3D game engine essentials
How to import assets from asset store
Programming Player Controller also uses the same script for enemy movement with (Object Oriented Programming)
learn DoTween which is very popular and you can use it for animating UI or moving game objects from scripting.
Editor Scripts which is very important for professional game development
Create different Enemy AI systems with colliders also enemy will be doing random direction changes making them more unpredictable for Pacman instead of navmesh agents enemies will find their way with our script.
Create a Collectable system with interfaces you can use this system to collect any kind of game object and add any logic you like
Creating singleton gameobjects with the best way
Implementing Unity Event to a class and you will understand how to use this events which will realy speedup your game development.
Using Canvas Creating New TextMeshPro add any kind of font you like
Adding Audio for the game in the most efficient way.
حجم کل : 3.2 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید