آموزش ساخت شمشیر به سبک خاص از Levelup Digital
Levelup Digital – Creating a Stylized Sword – Sabrina Echouafni
آموزش ساخت شمشیر به سبک خاص
در این آموزش ساخت شمشیر به سبک خاص ، هنرمند Sabrina Echouafni که روی بازی God of War کار میکند، نحوه ساخت یک شمشیر با سبک خاص از کانسپت تا ارائه را آموزش می دهد. ایشان مسدودسازی را در Maya و تکنیک های حجاری دارایی ها را با سبک خاص در ZBrush را یاد می دهد.
در ادامه حجاری، ایشان فرآیند low poly، بیکینگ و ایجاد تکسچرها در Substance Painter و نحوه ایجاد ارائه در Unreal Engine را نشان می دهد.وی فرآیند تفکر یک متخصص حرفه ایی در هنگام ایجاد دارایی با سبک خاص،شناخت روش ها و استفاده از آنها در پروژه بعدی را می آموزد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : Levelup Digital – Creating a Stylized Sword – Sabrina Echouafni
سطح : مبتدی تا متوسط
زمان کل دوره : 14 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 7
سال آموزش : 2021
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Sabrina Echouafni
نرم افزار : Maya, ZBrush, Substance Painter, Unreal Engine
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Levelup Digital – Creating a Stylized Sword – Sabrina Echouafni
In this tutorial, 3D Environment Artist working on the next God of War, Sabrina Echouafni takes you through her workflow for creating a stylized sword from concept to presentation.
Follow along as Sabrina demonstrates her blockout process in Maya, and explains her techniques for sculpting stylized assets in ZBrush. Included in this tutorial, are some useful brushes that Sabrina uses. After sculpting, Sabrina will take you through her low poly process, baking, and creating the textures in Painter. Lastly she shows you how to create the presentation in Unreal Engine.
In this tutorial, you’ll gain insight into the thought process of an industry pro when it comes to creating stylized assets, as well as understand how to breakdown those methods and apply them to your next project. Included is the Substance Painter project file to follow along with the texturing step.
Contents
14 hours of training
1080 Resolution
Brushes
.spp Painter project file
Chapters
References
Proxy
Sculpt
Low Poly
UV
Texturing
Final Touches
Software Used
– Maya
– ZBrush
– Substance Painter
– Unreal Engine
Level
Beginner to Intermediate
Prerequisite
Basic knowledge of software used
حجم کل : 10.7 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋