آموزش نورپردازی در انجین بازی Unity
Udemy – Lighting in Unity
آموزش نورپردازی در انجین بازی Unity
آموزش نورپردازی در انجین بازی Unity : در این دوره از هنرمند Pete Jepson ، با نورپردازی حرفه ایی برای رندرینگ داخلی، URP و HDRP در انجین یونیتی آشنا خواهید شد. این آموزش تئوری نورپردازی برای بازی های ایجاد شده در رندر توکار ،پایپ لاین رندر جهانی و پایپ لاین رندر با کیفیت بالا را پوشش میدهد.
ایشان اصول نورپردازی،تئوری رنگ ها،نورپردازی آبجکت ها و کاراکتر ها، هارمونی رنگ برای ایجاد زیبایی شناسی عالی بازی،بیکینگ نور جهانی در ریل تایم ،بیک مپ های نوری استاتیک و استفاده از پروب های نورپردازی برای اجسام متحرک داینامیک را پوشش میدهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش :
- تکنیک های نورپردازی برای بازی
- بیکینگ لایت مپ ها
- استفاده از گروه های probe نوری
- ایجاد نورهای حجمی برای HDRP
- پست پراسسینگ برای AAA look
- تنظیمات نورپردازی واقعی برای پروژه
عنوان دوره : Udemy – Lighting in Unity
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 12.58 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 83
سال آموزش : 2023
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Pete Jepson
نرم افزار : Unity
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Udemy – Lighting in Unity
Welcome to Lighting in Unity where we are going to cover lighting theory for games created in the built in renderer, Universal render pipeline and the high definition render pipeline
We will start with lighting basics, covering color theory, lighting characters and objects, color harmonies for creating great game aesthetics, baking real time global illumination and baking static light maps and using lighting probes for dynamically moving objects
In the built in renderer we will be lighting an interior bar room scene, using available light sources such as windows and wall lights. We will be matching color temperatures to real world values to make the scene look authentic
In the Universal render pipeline we will be lighting a cartoony style horror environment using saturated colour mixes. This could be useful for mobile style games as well as games that feature hand painted stylized graphics
In the High definition render pipeline we will be lighting a realistic scene using different times of day and looking at using fog volumes for volumetric lighting to create impressive visuals for games. We will look in detail at post processing to create AAA visuals for games. HDRP is used for top game titles and so mastering lighting in this render pipeline can be very useful for making your games compete with other top titles
So why not enrol today and I look forward to seeing you in my course
حجم کل : 11.7 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید