آموزش طراحی کاراکتر سه بعدی Lobo در Blender
Udemy - Lobo - 3D character in Blender course
طراحی کاراکتر سه بعدی Lobo در Blender
آموزش طراحی کاراکتر سه بعدی Lobo در Blender : در این دوره از هنرمند NIkolay Naydenov، با نحوه ساخت کاراکتر سه بعدی Lobo در بلندر برای پرینت سه بعدی یا پورتفولیو آشنا خواهید شد. این دوره 30 ساعته حجاری و مدلینگ ریل تایم را در بلندر با هدف داشتن یک مدل آماده برای رندر یا پرینت سه بعدی نشان میدهد.
این دوره منابع مورد نیاز برای خلق کاراکتر و آنالیز کانسپت خود را جمع آوری میکند. همچنین به مدلینگ سر،دندان،زبان،بازو،پاها، آناتومی و شکل قسمت های مختلف بدن،طراحی لباس،کمربند،ژاکت،شلوار و … می پردازد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش :
- ساخت کاراکتر کامل در بلندر
- کار از کانسپت
- مدلینگ برای پرینت سه بعدی
- آناتومی عضلانی مردانه
عنوان دوره : Udemy – Lobo – 3D character in Blender course
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 23.53 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 42
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : NIkolay Naydenov
نرم افزار : Blender
زیرنویس انگلیسی : دارد
Udemy – Lobo – 3D character in Blender course
Hello guys, and you are probably wondering who is this guy?
This is Lobo, and he is the character we will do entirely in Blender in this course!
He is also a bit crazy, so don’t think of not taking this course, coz he might get angry!
In this course you will get over 30 hours of realtime sculpting and modelling in Blender, with the purpose of having a ready model for rendering or 3D printing.
Now again probably you are wondering who is your instructor?
His name is Niko, and he is a 3D character artist and educator with over 15 years in the game industry. He has over 20 000 students in his online courses of 3D character creation and human anatomy.
And also a youtube channel with over 50 000 subscribers.
The amazing concept for this character is done by the incredible artist Dario Jelušić
In the course we will start a bit differently with gathering our references, needed for the character creation, and analyzing our concept. We will then start modelling the head, the teeth and tongue. Then we will model the body, arms and legs, where i will speak about the anatomy and shapes of those body parts. After, we will make the basic shape of the dog and continue with the clothes. We will do Lobo’s belt, jacket, potnik and pants. A hardsurface modelling will be next when we make the granade and the weapon. Then we will jump to do some knee armor, shoelases, and all kinds of elements this character has on himself, and there will be some modelling and sculpting, mark my word :).
حجم کل : 26.4 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید