بیت گراف
3ds maxLyndaآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش حرفه ای UVW Mapping در 3ds Max 2018

Lynda - 3ds Max 2018: Mastering UVW Mapping

آموزش حرفه ای UVW Mapping در 3ds Max 2018

UVW Mapping در 3ds Max 2018

 

UVW Mapping ، یک تکنیک نقشه بررداری (مپینگ) هماهنگ است که هنرمندان را قادر می سازد که تکسچر های 2D را در سطوح آبجکت های 3D اعمال کنند . این یک مهارت کلیدی برای تمام صنعت سه بعدی ، از جمله فیلم سازی ، بازی سازی ، ویژوالیزیشن است.

این دوره آموزش حرفه ای UVW Mapping در 3ds Max 2018 ، از سایت  Lynda  به طراحان کمک میکند که مپ هندسه را برای تکسچرینگ ، با استفاده از مجموعه قابلیتهای قدرتمند مپینگ UVW در 3ds Max ، شامل مادیفایر UVW Map ، ادیتور UVW و مپ باکس بِلِند شده ، آماده کنند. مربی دوره Joel Bradley ، بحث UVW چیست و تاثیر آنها بر تکسچر ها ، چرا آنها مورد نیاز هستند .

ایشان فضاهای مختلف نقشه برداری که در دسترس هستند و نحوه استفاده مپ های procedural را در تکسچر ها را مورد بررسی قرار می دهند. سپس ، شروع با نقشه برداری اشکال ساده و مدلها با مادیفایر می کنیم. ایشان موضوعات پیشرفته ، مانند : unwrapping و ویرایش یووی با UVW Editor. در نهایت مپینگ باکس بِلِند شده را برای زمانی که شما نیاز دارید که یک مدل را جهت تکسچرینگ سریع آماده کنید ، معرفی می کند. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی آموزش حرفه ای UVW Mapping در 3ds Max 2018 :

  • مختصات UVW
  • فضای UV
  • کار با مپ مادیفایر مپ UVW و UVW gizmo
  • فضای جهانی در مقابل فضای آبجکت
  • مپینگ پوست و مپینگ pelt
  • شکل دهی مجدد عناصر UV
  • Smoothingو ریلکسینگ UV
  • رندرینگ یووی لایوت
  • Blending seams با Blended Box Map
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Lynda – 3ds Max 2018: Mastering UVW Mapping

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.31 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 41

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Joel Bradley

نرم افزار : 3ds Max

زیرنویس : ندارد

Lynda – 3ds Max 2018: Mastering UVW Mapping

UVW mapping is a coordinate mapping technique that enables artists to project 2D textures onto the surfaces of 3D objects. It’s a key skill for all areas of the 3D industry, including film, gaming, and visualization. This course helps designers map geometry in preparation for texturing, using the powerful UVW mapping feature set in 3ds Max 2018, including the UVW Map modifier, UVW Editor, and Blended Box Map.

Instructor Joel Bradley explains what UVWs are, how they affect textures, and why they are needed. He also reviews the different mapping spaces that are available and how procedural maps are used in texturing. Then he progresses to the hands-on portion of the course, starting with mapping simple shapes and models with the UVW modifier. He also reviews advanced topics, such as unwrapping and editing UVs with the UVW Editor. Finally, he introduces blended box mapping, for when you need to get a model ready for texturing quickly.

Topics include :

UVW coordinates
UV space
Working with the UVW Map modifier and UVW gizmo
World space vs. object space
Peel mapping and pelt mapping
Reshaping UV elements
Smoothing and relaxing UVs
Rendering UV layouts
Blending seams with the Blended Box Map

1. UV Mapping Basics
2. UV Mapping Options
3. Unwrap UVW Controls
4. The UVW Editor
5. Blended Box Mapping

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز - 85%

85%

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.53 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا