بیت گراف
3ds maxLyndaآموزشتکسچرینگرندرینگشبیه سازیشرکت سازندهشیدینگمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش پیشرفته متریال سازی در تری دی مکس 3ds Max 2019

Lynda – 3ds Max 2019: Advanced Materials

آموزش پیشرفته متریال سازی

آموزش پیشرفته متریال سازی

 

این آموزش پیشرفته متریال سازی برای تری دی مکس 2019 بروز شده و بروی تکنیک های شیدینگ PBR فوکوس کرده است. رندرینگ مبتنی بر فیزیک (PBR) روش کار نور را در دنیای واقعی شبیه سازی میکند. این روش ، رئالیسم بیشتری دارد و با تلاش کمتری نسبت به رندر سنتی سه بعدی نتیجه می دهد.

متریالهای فیزیکی سطوحی از جمله سنگ ،شیشه و فلز را شبیه سازی میکند.مربی دوره Aaron F. Ross ، شبکه های شیدینگ را خواهد ساخت و با روش های بسیار جالب مپ ها را تنظیم و ترکیب میکند. مپ ها و نقشه های رویه ایی ، به عنوان سابستنس مورد توجه خاصی هستند..

همچنین نحوه بیک فایلهای بیت مپ برای برنامه های متقابل و ساگاز با رندرهای دیگه را بررسی میکند. در پایان این دوره آموزشی ، پایه قوی در ورک فلوی شیدینگ پیشرفته در تری دی مکس خواهد داشت.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

عناوین اصلی آموزش پیشرفته متریال سازی :

  • ساده سازی ورک فلوی ویرایش متریال
  • مدیریت دارایی ها
  • رفرنس سازی متریال ها با XRefs
  • رندرینگ متریال فیزیکی
  • کنترل هایلایت ها با Roughness
  • هدایت رفلکشن ها و رفراکشن ها
  • شبیه سازی شفافیت و پراکندگی (scattering)
  • ساخت شبکه شیدینگ
  • ترکیب و رنگ مپ های صحیح
  • بیک مپ ها و رندر به تکسچر
  • مپ های رویه ایی
  • استفاده از مپ های relief : مپ بامپ ، نرمال و displacement
گراویتی

عنوان دوره : Lynda – 3ds Max 2019: Advanced Materials

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 2.37 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 34

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Aaron F. Ross

نرم افزار : 3ds Max

زیرنویس : ندارد

Lynda – 3ds Max 2019: Advanced Materials

Physically-based rendering (PBR) simulates the way light works in the real world. It achieves greater realism with less effort than traditional 3D rendering. This course is updated for 3ds Max 2019, and focuses on PBR shading techniques. The Physical Material simulates surfaces such as stone, glass, and metal. Instructor Aaron F. Ross also looks at building shading networks, and combining and adjusting maps in interesting ways. Procedural maps such as Substance deserve special attention, and you’ll also see how to bake them out to bitmap files for cross-application and renderer compatibility. By the end of the course, you’ll have a firm foundation in advanced shading workflows in 3ds Max.

Topics include:

Streamlining material editor workflow
Managing assets
Referencing materials with XRefs
Rendering the Physical Material
Controlling highlights with Roughness
Directing reflections and refractions
Simulating translucency and scattering
Building a shading network
Combining and color correcting maps
Baking maps with Render to Texture
Procedural mapping
Using relief maps: bump, normal, and displacement

حجم کل : 500 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.6 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا