3ds maxLyndavrayآموزشپلاگین استفاده شدهرندرینگشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشمعماری و ساختماننرم افزار استفاده شده

آموزش متریال های نمای مسکونی خارجی در V-Ray و 3ds Max

Lynda – 3ds Max and V-Ray: Residential Exterior Materials

آموزش متریال

آموزش متریال

 

این آموزش متریال از شرکت Lynda ، شما رو برای ساخت متریال های سفارشی برای تکسچرینگ نمای ساختمان خارجی با استفاده از 3ds Max 2019 ، سابستنس دیزاینر ، V-Ray و Bitmap2Material کمک می کند.

مربی دوره George Maestri ، چگونگی ایمپورت ترسیم اسکچاپ به تری دی مکس و یووی مپینگ هندسه تا بتوانید تکسچر آن را طراحی کنید، را نشان می دهد. هر کسی که رندرینگ معماری و شبیه سازی را به مشتری ارائه می کند ، به اهمیت متریال های واقعی واقف است. متریال های فیزیکی دقیق تاثیر بسیار زیادی روی هر طراحی می گذارد.

ایشان نحوه ایجاد متریال های سفارشی شامل چوب ، بتن ، فلز و گچ با استفاده از وی ری و سابستنس دیزاینر را نمایش می دهد. با نحوه استفاده از نسخه های مستقل و مبتنی بر تری دی مکس برنامه B2M جهت تبدیل بیت مپ های موجود در متریال ها آشنا خواهید شد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

عناوین اصلی آموزش متریال :

  • ایمپورت دارایی ها از اسکچاپ
  • یووی مپینگ
  • ایجاد متریال های V-Ray
  • مپینگ Displacement در V-Ray
  • ایجاد متریال های سابستنس
  • مادیفای متریال های سابستس در تری دی مکس
  • ایجاد متریال ها با B2M
  • ساخت متریال های Vray با مپ های B2M
گراویتی

عنوان دوره : Lynda – 3ds Max and V-Ray: Residential Exterior Materials

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.27 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 31

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : George Maestri

نرم افزار :  , 3ds Max , V-Ray

زیرنویس : دارد

Lynda – 3ds Max and V-Ray: Residential Exterior Materials

Anyone who presents architectural renderings and visualizations to clients knows the importance of realistic materials. Physically accurate materials add impact to any design. This course helps you build custom materials for texturing the exterior of residential buildings with 3ds Max 2019, Substance Designer, V-Ray, and Bitmap2Material (B2M). The training continues George Maestri’s residential modeling series, which started in SketchUp with a concept drawing for a single family home. Here George explains how to import the SketchUp drawing into 3ds Max and UV map the geometry so you can texture and enhance the design. He shows how to create custom materials—including wood, concrete, metal, and stucco—using V-Ray and Substance Designer. He also shows how to use the standalone and 3ds Max node-based versions of B2M to convert existing bitmaps into materials. Each material is brought back into the 3ds Max environment so you can see how the results look when applied directly to the model.

Topics include:

  • Importing assets from SketchUp
  • UV mapping
  • Creating V-Ray materials
  • Displacement mapping in V-Ray
  • Creating Substance materials
  • Modifying Substance materials in 3ds Max
  • Creating materials with B2M
  • Building V-Ray materials with B2M maps

حجم کل : 1.26 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.85 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا