بیت گراف
3ds maxLyndaآموزشانیمیشنشرکت سازندهمحتوای آموزشمعماری و ساختماننرم افزار استفاده شده

آموزش فیلمبرداری برای تجسم معماری در 3ds Max

Lynda - 3ds Max: Cinematography for Visualization

آموزش فیلمبرداری برای تجسم معماری در 3ds Max

فیلمبرداری برای تجسم معماری

 

نرم افزار 3ds Max مجموعه ایی کاملی از ویژگی های قدرتمند دوربین 3D برای طراحان داخلی و خارجی ، انیمیشن ، و افکت های ویدیویی ارائه می دهد ، در این دوره آموزشی از شرکت Lynda ، مربی دوره Aaron F. Ross ، مباحث اصلی در ریگینگ دوربین ، افکت های ویژه از جمله موشن بلور و عمق میدان را تحت پوشش قرار می دهد.
اصول فیلم سازی لایو اکشن را با استفاده از ابزار انمیشن کاپیوتر 3D اعمال می کنید . در طول راه ، شما با بهترین شیوه ، فن و زیبایی شناسی در فیلمسازی و سینما مجازی را یاد میگیرید. این تکنیک ها با ساده سازی روند انیمیشن دوربین ، در تلاشی که انجام می دهید و وقتی که براش میزارید ، صرفه جویی میکند. هدف از این دوره برای کمک به سرعت بخشیدن و دستیابی راحت به نتیجه نهایی از ابزار دوربین تری دی مکس می باشد. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • افزایش بهره وری در ویو پورت ها
  • سفارشی سازی نمایش و آپشن های دوربین
  • ریگ یک دوربین برای انیمیشن
  • کنترل و چرخش کی فریم
  • قرار دادن اولویت به پان ، تیلت و roll axis order
  • کی فریمینگ حرکت دوربین مانند پان و دالی
  • کی فریمینگ حرکت ترکیبی دوربین
  • انیمیت دادن جرثقیل دوربین یا jib arm
  • انیمیت دادن walk-through با Path Constraint
  • طراحی نمای ایزومتریک
  • تعریف پارامتر های موشن بلور
  • بلورینگ بر اساس فاصل با عمق میدان
  •  و…
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Lynda – 3ds Max: Cinematography for Visualization

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 2 ساعت و 24 دقیقه

تعداد فایل های تصویری : 34

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Aaron F. Ross

نرم افزار : 3ds Max

زیرنویس : ندارد

Lynda – 3ds Max: Cinematography for Visualization

3ds Max offers a full suite of powerful 3D camera features for design visualization, animation, and visual effects. This course covers core topics in camera rigging, animation, and special effects such as motion blur and depth of field. You’ll apply the principles of live-action cinematography using the tools of 3D computer animation. Along the way, you’ll learn best practices, both technical and aesthetic, in virtual cinematography. These techniques save time and effort by streamlining the camera animation process. The goal of this course is to help you more quickly and easily achieve professional results from the 3ds Max camera tools.

Topics include:

Improving productivity in the viewports
Customizing display and camera options
Rigging a camera for animation
Controlling and keyframing rotations
Prioritizing pan, tilt, and roll axis order
Keyframing camera movement such as pan and dolly
Keyframing compound camera movement
Animating a camera crane or jib arm
Animating a walk-through with Path Constraint
Projecting an isometric view
Defining motion blur parameters
Blurring by distance with depth of field


1. Viewport Tips and Tricks

Hiding the ViewCube    1m 43s
Saving a solid background template scene   3m 31s
Restoring camera framing with Undo    2m 20s
Setting Field of View    2m 14s
Navigating in Walkthrough mode    5m
Isolating surfaces with Viewport Clipping   3m 50s
Analyzing a Camera frame with 2D Pan and Zoom    3m 9s

2. Working with Cameras

Displaying Cameras larger in the view    3m 20s
Manipulating Physical Target Distance    3m 23s
Choosing Safe Frames options    5m 9s
Offsetting the frame with Lens Shift    3m 51s
Locking transforms in the Hierarchy panel    1m 57s

3. Rigging and Animation

Recognizing camera animation issues    5m 43s
Rotation in the Gimbal coordinate system    4m 1s
Choosing rotation order    3m 2s
Rigging a camera for animation    7m 4s
Keyframing a truck or tracking shot    3m 41s
Keyframing pan rotation    5m 46s
Keyframing a camera dolly    4m 29s
Keyframing a zoom with Field of View    4m 4s

4. Compound Camera Animation

Keyframing a track-pan   3m 49s
Keyframing a pedestal-tilt   3m 39s
Rigging and animating a crane shot   8m 4s
Rigging for a Path walkthrough    5m 14s
Animating a walkthrough on a path    5m 53s
Keying rotations on a path    4m 48s
Animating on an arc    5m 51s

5. Special Effects

Rendering isometric views    7m 37s
Defining physical sensor size    3m 55s
Rendering motion blur    5m 16s
Rendering bokeh with Depth of Field    6m 21s

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 3.55 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا