3ds maxArnoldLyndaSubstance DesignerSubstance Painterآموزشانیمیشنپلاگین استفاده شدهتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش سابستنس 3ds Max به آرنولد

Lynda – 3ds Max Substance to Arnold

سابستنس 3ds Max به آرنولد

سابستنس 3ds Max به آرنولد

 

آموزش سابستنس 3ds Max به آرنولد : زمانی که صحبت از تکسچرینگ سه بعدی هندسه در تمام زمینه های 3D بشه ، در حال حاضر ، ابزارهای سابستنس یک استاندارد صنعتی به شمار می آیند. همانطور که Autodesk انجین آرنولد رو به صورت پکیج پایه و بیس تری دی مکس معرفی کرد ، شناخت چگونگی استفاده از این دو ابزار با هم یه ضرورت به حساب می آید .

در این دوره ، نحوه استفاده از مجموعه ابزارهای پایه سابستنس از Allegorithmic در ارتباط با آرنلود رندر در تری دی مکس را مورد بحث قرار می دهیم.

مربی دوره Brian Bradley ، آپشن ها و نیازهای ورک فلو مختلف برای استفاده از Bitmap2Material سابستنس و برنامه های طراح با تری دی مکس و آرنولد را مورد بررسی قرار می دهد. این دوره آموزشی در سافت ساز ارائه می شود. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی آموزش سابستنس 3ds Max به آرنولد:

  • چرا باید از سابستنس استفاده کنیم ؟
  • انتخاب ورک فلوی سابستنس
  • استفاده از Bitmap2Material در تری دی مکس
  • ساخت متریال های شما
  • کار با متریال ها و مپ ها از برنامه طراح
  • استفاده از یک متریال (سابستنس) در آرنلود
  • بهبود نتایج سابستنس
  • اکسپورت انواع مپ ها
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایشآموزش سابستنس 3ds Max به آرنولد را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره :  Lynda – 3ds Max Substance to Arnold

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 37

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Brian Bradley

نرم افزار :  3ds Max – Substance – Arnold

زیرنویس : ندارد

Lynda – 3ds Max Substance to Arnold

Substance tools are now an industry standard when it comes to texturing 3D geometry in all areas of 3D. As Autodesk now includes the Arnold renderer as part of the base 3ds Max package, understanding how to use these two toolsets together is a must . In this course, discover how to use the substance-based toolset from Allegorithmic in conjunction with the Arnold renderer in 3ds Max. Instructor Brian Bradley explores the various workflow requirements and options for using the Substance Bitmap2Material and Designer applications with 3ds Max and Arnold.

Topics include:
Why should we use substances?
Choosing a substance workflow
Using Bitmap2Material in 3ds Max
Building up your material
Working with substances and maps from the Designer application
Using a substance with Arnold
Improving your substance results
Exporting your map types


1. An Overview of the Substance Toolset
2. Using Bitmap2Material inside 3ds Max
3. Working with Substances from the Designer Application
4. Working with Maps from the Designer Application
5. Working with Maps from the Painter Application

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیازدهی به این مطلب

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 3.95 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا