آموزش متریال سازی پیشرفته در نرم افزار مایا
Lynda - Advanced Materials in Maya
آموزش متریال سازی
این آموزش متریال سازی از مایا را تماشا کنید تا بیاموزید چگونه می توان متریالهای پیشرفته را که شامل متریال منتال ری در مایا می باشد را بسازید و کنترل کنی. با استفاده از شیدرهای ساده مایا در راه های پیشرفته می تواند به شما کمک کند که متریالهای واقعی و جالب برای مدل های سه بعدی خود بسازید.
اندی بین دو موضوع اصلی برای ساخت متریالهای پیشرفته در مایا را آموزش داده است. او با استفاده از متریالهای ساده و کوچکتر که می تواند با دیگر کامپوزیت شوند، را شروع می کند. او سپس نشان می دهد که چگونه این متریالها را در یکی برای رندر کردن ادغام کند. برای هر دو تکنیکی که در این راه استفاده می کند راههای مثبت و منفی را ارزیابی می کند.
فصل ۳ متریال سابسرفیس اسکترینگ (sss)در منتال ری که جزو متریالهای پیچیده در جعبه ابزار شما می باشد ، توضیح میدهد. و در آخر نشان میدهد چگونه نتیجه نهایی را در افتر افکت کامپوزیت کنید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.
عناوین اصلی آموزش متریال سازی :
- جمع آوری و ساخت متریال منبع
- استفاده از متریال ساده در مقابل یک شبکه پیچیده شیدرها
- تنظیمات صحنه ساخت متریال
- کامپوزیت متریال ها به صورت اختصاصی
- قراردادن همه کارهای انجام شده در یک متریال
- سابسرفیس ایکترینگ(sss) با استفاده از متریال های منتال ری
- رندرینگ
عنوان دوره : Lynda – Advanced Materials in Maya
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 2.25 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 29
سال آموزش : 2016
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Andy Beane
نرم افزار : After Effects , Maya
زیرنویس : ندارد
Lynda – Advanced Materials in Maya
Using simple Maya shaders in advanced ways can help you create more realistic and interesting materials for your 3D models. Watch this Maya training course to learn how to create and control advanced materials (including mental ray materials) in Maya.
Andy Beane includes two methods for creating advanced Maya materials. He starts with smaller, easier materials that can be composited together. He then shows how to combine these same materials in an all-in-one-method for rendering, and evaluate the pros and cons of both techniques. Chapter 3 demonstrates the subsurface scattering (SSS) material in mental ray, which will strengthen your material toolbox, and shows how to composite the results in After Effects.
Topics include:
- Collecting and creating reference material
- Using simple materials vs. a large complex shader network
- Setting up the scene
- Creating alpha materials
- Compositing individual materials
- Putting it all together in one material
- Subsurface scattering with mental ray materials
- Rendering
حجم کل : 500 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)