آموزش انجین ART در مکس 3ds Max
ART Renderer: 3ds Max
آموزش انجین ART در مکس
در این دوره به آموزش انجین ART در مکس می پردازیم. Autodesk Raytracer (ART) renderer یک رندر سریع و مبتنی بر فیزیک را که برای تعدادی از برنامه های کاربردی اتودسک موجود می باشد و شامل تری دی مکس، revit و اینونتور است را ارائه میدهد. در این دوره آموزشی نحوه گرفتن بیشترین خروجی از ART renderer را به صورت آسان و جالب آموزش میدهیم.
جورج ماستری با این مبانی شروع میکند، و نگاهی بر کنترل های رندرینگ برای آرت رندرر می اندازد و نحوه استفاده از مبدل صحنه تری دی مکس به صحنه های مفسری که از پروژه های قدیمی تر انتقال می یابند را آموزش میدهد همچنین نحوه ایجاد متریال را برای ART و مبانی متریال فیزیکی که متریال توصیه شده برای آرت رندرر می باشد را توضیح میدهد. در نهایت، جورج کار با نورها، ایجاد عمق در زمینه و تنظیم موشن بلار را در art مورد پوشش قرار میدهد.
عناوین اصلی آموزش انجین ART در مکس :
- رندرینگ biased و unbiased
- تنظیمات Art renderer
- بهینه سازی برای سرعت و کیفیت
- استفاده از کانورتر صحنه
- ایجاد متریال برای Art
- درک متریال فیزیکی
- کار با نورها
- ایجاد عمق میدان در Art
- تنظیمات موشن بلور در Art
- و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Lynda – ART Renderer: 3ds Max
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 1.21 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 21
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : George Maestri
نرم افزار : 3ds Max
زیرنویس : ندارد
Lynda – ART Renderer: 3ds Max
The Autodesk Raytracer (ART) renderer is a fast, physically-based renderer that’s available for a number of Autodesk applications, including 3ds Max, Revit, and Inventor. In this course, learn how to get the most out of this exciting, easy-to-use renderer. George Maestri starts out with the basics, taking a look at rendering controls for the ART Render, and explaining how to use the 3ds Max Scene Converter to translate scenes that were migrated from older projects. He shows how to create materials for ART, exploring the basics of the Physical Material, which is the recommended material for the ART renderer. George also covers working with lights, creating depth of field, and configuring motion blur in ART.
Biased vs. unbiased rendering
ART renderer setup
Optimizing for speed and quality
Using the Scene Converter
Creating materials for ART
Understanding physical materials
Working with lights
Creating depth of field in ART
Configuring motion blur in ART
1. Overview of the ART Renderer
Biased vs. unbiased rendering 2m 2s
ART Renderer setup 3m 49s
Optimize for speed and quality 3m 47s
Iterative rendering for ART 1m 56s
Interactive rendering ActiveShade 2m 40s
Use the Scene Converter 3m 33s
2. Create Materials for ART
Understanding physical materials 3m 59s
Base color and reflection settings 5m 43s
Create transparency and refractions 5m 4s
Bump and displacement mapping 6m 38s
Understanding Sub-Surface Scattering 3m 50s
3. Work with Lights
Work with photometric lights 6m 47s
Use objects as lights 3m 16s
Create image-based lighting 7m 29s
Use Sun Positioner for exterior lighting 6m 22s
Combine Sun position with environments 6m 17s
4. Camera Effects in ART
Create depth of field in ART 3m 42s
Configure motion blur in ART 2m 57s
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)