blenderLyndaآموزشتکسچرینگرندرینگریگ کردنشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش نرم افزار بلندر 2016 Blender

Blender Essential Training

آموزش نرم افزار بلندر

آموزش نرم افزار بلندر

 

در این دوره آموزش نرم افزار بلندر از شرکت  Lynda ، مربی دوره George Maestri، به بررسی مدلسازی ، انیمیشن، و رندرینگ در نرم افزار  اوپن سورس Blender  می پردازد. با اینترفیس بلندر ، نحوه ایجاد و ویرایش آبجکت های اولیه، کار با مادیفایر سطوح زیرسطح ، اعمال متریال و تکسچر  آموزش را ادامه می دهد. همچنین نورپردازی صحنه ها ، تنظیمات و استفاده از دوربین ها ، انیمیشن آبجکت و ریگ اولیه کاراکتر را به شما مراجعین سافت ساز می آموزد. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • ناویگیشن فضای سه بعدی
  • Selecting ، rotating و scaling اشیا
  • استفاده از اسنپ برای حرکت دقیق اشیا
  • ایجاد مش های اولیه و اکستروژن
  • مش های Subdividing
  • متصل کردن مش اشیا و وصل کردن رئوس
  • سازماندهی صحنه با لایه ها، گروه ها و سلسله مراتب ها
  • اختصاص دادن متریالهای رفلکتیو و صیقل به اشیا
  • ایجاد مپ های بامپ
  •  ایجاد نور ambient  وآسمان
  • آشنایی با ambient occlusion
  • اضافه کردن موشن بلور و عمق میدان
  • ویرایش انیمیشن در Graph Editor
  • ساختن و انیمیشن یک کارکتر ساده
  • و …
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Lynda – Blender Essential Training

سطح : مقدماتی

زمان کل دوره : 8.14 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 101

سال آموزش : 2014

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : George Maestri

نرم افزار : Blender

زیرنویس : ندارد

Lynda – Blender Essential Training

This course provides an overview of modeling, animating, and rendering 3D graphics in the open-source software Blender. Beginning with a tour of the Blender interface, author George Maestri shows how to create and edit basic objects, work with modifiers and subdivision surfaces, and apply materials and textures. The course also demonstrates lighting 3D scenes, setting up and using cameras, animating objects, and assembling basic character rigs.


  • Navigating in 3D space
  • Selecting, rotating, and scaling objects
  • Using Snap to move objects precisely
  • Creating mesh primitives and extrusions
  • Subdividing meshes
  • Creating a simple creature
  • Joining mesh objects and stitching vertices
  • Organizing a scene with layers, groups, and hierarchies
  • Assigning glossy and reflective materials to objects
  • Creating bump maps
  • Creating sky and ambient light
  • Understanding ambient occlusion
  • Adding motion blur and depth of field
  • Editing animation in the Graph Editor
  • Building and animating a simple character

    1. The Blender Interface

    Overview of the Blender interface Updated    5m 25s
    Understanding 3D view windows Updated    5m 36s
    Navigating in 3D space Updated    4m 59s
    Configuring user preferences Updated    6m 27s

    2. Selecting and Translating Objects

    Selecting objects    6m 12s
    Moving objects    4m 35s
    Rotating objects    2m 48s
    Scaling objects    2m 16s
    Understanding transform orientation    3m 53s
    Changing an object’s origin    5m 27s
    Selecting pivot points    3m 22s
    Using Snap to move objects precisely    3m 56s

    3. Modeling

    Creating mesh primitives    6m 36s
    Selecting vertices, edges, and faces    4m 48s
    Editing mesh objects    7m 39s
    Proportional editing    3m 52s
    Sculpt mode    5m 3s
    Working with edges and edge loops    3m 42s
    Extrusions    5m 19s
    Smooth shading objects    2m 23s
    Subdividing meshes    5m 13s

    4. Advanced Modeling

    Working with modifiers    5m 52s
    Working with subdivision surfaces    3m 49s
    Creating a simple creature    7m 54s
    Symmetrical modeling with the Mirror modifier    8m 21s
    Joining mesh objects    3m 37s
    Stitching vertices    4m 52s
    Finalizing a simple creature    4m 48s
    Creating text    3m 29s
    Boolean tools    2m 59s
    Vertex groups    4m 51s

    5. Staying Organized

    Using the Outliner    8m 22s
    Using layers    4m 30s
    Creating groups    2m 48s
    Working with scenes    4m 3s
    Creating hierarchies    2m 54s

    6. Applying Materials

    Assigning materials to objects    7m 53s
    Diffuse shaders    6m 47s
    Working with specularity    5m 56s
    Using the Ramp Shader options    9m 38s
    Additional shading options    2m 37s
    Creating reflections    8m 29s
    Adding transparency and refractions    6m 49s
    Subsurface scattering    5m 59s

    7. Adding Textures

    Adding a simple texture    6m 11s
    Using bitmaps    6m 53s
    Mapping textures in the UV Editor    7m 43s
    Using UV projections    5m 56s
    UV mapping a character    6m 35s
    Fine-tuning UV mapping    6m 7s
    Creating Bump and Normal maps    3m 15s
    Displacement mapping    3m 48s
    Using the Node Editor    4m 59s

    8. Working with Light

    Adding lamps to a scene    8m 44s
    Fine-tuning ray-trace shadows    4m 32s
    Using spot lamps    4m 20s
    Fine-tuning buffer shadows    6m 19s
    Using Hemi lamps    2m 32s
    Working with Area lamps    5m 17s
    Creating sky and ambient light    4m 49s
    Adding background images    3m 19s
    Creating sunlight    6m 6s
    Ambient occlusion    7m 11s

    9. Cameras and Rendering

    Working with cameras    4m 47s
    Creating camera targets with constraints    3m 43s
    Render properties    5m 7s
    Rendering animation    5m 13s
    Adding motion blur    4m 10s
    Creating depth of field    7m 8s

    10. Basic Animation

    Understanding the Timeline    4m 3s
    Animating objects    6m 26s
    Animating properties    4m
    Editing animation in the Graph Editor    8m 36s
    Using the Dope Sheet    4m 53s
    Path animation    4m 32s

    11. Character Rigging

    Facial animation using shape keys    4m 40s
    Understanding armatures    6m 3s
    Fitting an armature to a creature    7m 23s
    Deforming a character with an armature    3m 49s
    Setting up inverse kinematics    3m 53s
    Controlling the hips and body    2m 1s
    Animating in Pose mode    2m 47s
    Creating a test animation    9m 25s

    12. Rendering in Cycles

    Interactive rendering in cycles New     2m 39s
    Render settings for cycles New    4m 1s
    Create basic materials in cycles New    5m 51s
    Using the Node Editor to refine materials New    5m 3s
    Working with image maps New    2m 26s
    Create bumps and deplacemenets New    4m 33s
    Create lights in cycles New    9m 1s
    Working wih ambient occlusion in cycles New    3m 33s
    Create object-based lighting in cycles New    3m 41s
    Image-based lighting in cycles New    3m 28s
    Using environment lighting in cycles New    3m
    Lighting a scene in cycles New    9m 19s

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 3.6 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا