بیت گراف
3ds maxLyndaآموزشانیمیشنریگ کردنشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشمدل سازیموشن گرافیکنرم افزار استفاده شده

آموزش ریگ کاراکتر در 3ds Max

Character Rigging in 3ds Max with George Maestri

ریگ کاراکتر در 3ds Max

ریگ کاراکتر در 3ds Max

 

3ds Max یک اپلیکیشن قدرتمند سه بعدی با بهترین ابزارهای ریگ است. این دوره ریگ کاراکتر در 3ds Max ، ورک فلوهای کامل برای ریگ بندی کاراکتر برای موشن و انیمیشن واقع گرایانه را پوشش می دهد. نویسنده، George Maestri ، چگونگی آماده سازی مدل خود، رسم اسکلت، افزودن کنترل ها: کنترل پا و ران، کنترل مفصل ران و ستون فقرات، و کنترل هایی که به انیمیشن ساز اجازه ی تغییر بین معکوس و جلوی سینماتیک را نشان  می دهد. به علاوه، نحوه ساخت پوست کاراکتر خود، و ایجاد ریگ های دست و صورت که اجازه ی کنترل بیشتر حرکات ظریف دست و صورت را به ما می دهد، را یاد می گیرید. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • راه اندازی
  • ایجاد اسکلت
  • ایجاد کنترل های پا و ران
  • ایجاد کنترل های مفاصل و ستون فقرات
  • ایجاد کنترل های FK/IK
  • ریگ کردن دستان
  • پوست دهی به کاراکتر
  • ریگ بندی صورت
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Lynda – Character Rigging in 3ds Max with George Maestri

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3.45 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 50

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : George Maestri

نرم افزار : 3ds max

زیرنویس : ندارد

Lynda – Character Rigging in 3ds Max with George Maestri

3ds Max is a powerful 3D application with great rigging tools. This course covers the complete workflow for rigging characters for realistic motion and animation. Author George Maestri shows how to prep your model, draw a skeleton, and add controls: foot and leg controls, hip and spine controls, and controls that allow the animator to toggle between inverse and forward kinematics (IK/FK). Plus, learn to how to skin your character, and create hand and face rigs that allow for greater control over delicate hand movements and facial expressions.


Setting up layers
Drawing and positioning bones in the skeleton
Rigging foot controls
Creating hip and spine controls
Setting up IK and FK skeleton controls
Wiring the IK/FK switch
Rigging hands
Skinning characters
Setting up single- and multiple-axis face controls


1. Getting Set Up
2. Creating Skeletons
3. Creating Leg and Foot Controls
4. Creating Hip and Spine Controls
5. Creating FK/IK Controls
6. Rigging Hands
7. Skinning Characters
8. Face Rigging

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز - 81%

81%

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 3.77 ( 3 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا