آموزش مبانی برندسازی برای طراحان
Lynda - Foundations of Branding for Designers
آموزش مبانی برندسازی برای طراحان
برندینگ فراتر از لوگو، بروشور، و طرحهای وب سایت است. برندینگ یک سیستم کامل برای ارتباط با پیام منحصر به فرد یک شرکت است. در این دوره، هنرمند Sean Adams، از طراحان میخواهد که رویکرد مفهومی کلی یک پروژه را کنار بگذارند و با مشتری خود شریک شوند.
درسهای این آموزش به شما کمک میکند که برندینگ چیست، بر اهمیت تحقیق و حل مساله در طراحی تاکید می کند و تعریف میکند که چطور عناصر علامتگذاری مانند لوگو ها، wordmarks، آیکون و پالت های رنگی همگی با همکار میکنند تا داستان یک برند را تعریف کنند.
ایشان همچنین نحوه تحویل سیستمهای علامتگذاری را به مشتریان و فراهم آوردن اسناد و پشتیبانی بلند مدت را برای حفظ برندخود در آینده را نشان می دهد.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- تاریخچه برندینگ
- عناصر برندینگ
- انجام تحقیقات
- حل مشکلات و ارائه راه حل ها
- ایجاد لوگو ها و سیستم های هویتی
- ساخت یک سیستم بصری با رنگ،تایپوگرافی و …
- ارتباط برندینگ با کتابچه های راهنما و دستی
- و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Lynda – Foundations of Branding for Designers
سطح : مناسب برای همه
زمان کل دوره : 1 ساعت و 38 دقیقه
تعداد فایل های تصویری : 41
سال آموزش : 2015
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Yohann Taieb
نرم افزار : –
زیرنویس : ندارد
Lynda – Foundations of Branding for Designers
Branding goes beyond logos, brochures, and website designs. Branding is a complete system for communicating a company’s unique message. In this course, Sean Adams asks designers to move past one-off projects and partner with their client on a holistic branding approach. The lessons he provides help explain exactly what branding is, underline the importance of research and problem-solving in design, and define how branding elements like logos, wordmarks, icons, and color palettes all work together to tell a brand’s story. He also shows how to hand off branding systems to clients and provide the documentation and long-term support to sustain their brands far into the future.
Topics include:
The history of branding (pre- and post-1950)
The elements of branding
Conducting research
Solving problems and presenting solutions
Creating logos and identity systems
Building a visual system with color, typography, and more
Communicating branding with manuals and vision books
1. History
The origin of branding
Branding before 1950
Branding 1950 to today
2. Definitions
What is a brand?
What makes a brand?
Why bother?
The designer’s role
The elements of branding
3. Strategy 101
What to know
Research
Interviews
Problem solving 1
Problem solving 2
Presentation
4. Parts
Identity systems
The rules of logo design
Wordmarks
Monogram
Icons
Logo
5. Process
Making a wordmark
Designing a monogram
Creating an icon
Combining
6. Visual System
The color palette
Making a color palette
Typography
Images
Patterns and materials
Presentation
Presenting tips
7. Hand-Off
The standards manual 1
The standards manual 2
Brand vision book
File hand-off
دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا : 650 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید