آموزش هنر بازی : پایپ لاین تکسچر asset از Lynda
Lynda - Game Art: Asset Texture Pipeline
پایپ لاین تکسچر asset
صنعت بازی سازی به سرعت رو به حرکت است! تکنولوژی ها در بازی های مدرن نیاز به بروز و آپدبت بودن هنرمند دارد ، در این دوره آموزشی از شرکت Lynda ، مربی Judd Roy ، ورک فلوی جاری را برای گرفتن یک asset از 3ds Max به Substance Painter و ایمپورت آن به Unreal Engine را نشان می دهد.
همچنین ایشان به بررسی مسیر پایپ لاین برای ایجاد یک مدل 3D از هر Asset بازی از جمله : کاراکتر ، اسلحه ، اتاق ها ، وسایل نقلیه و … می پردازد. در تری دی مکس به مدل سازی high-poly و low-poly ، یو وی مپینگ و یک بیت از lightmapping خواهد پرداخت . در Substance Painter به بیک مپ ها از Asset “های پولی” و تکسچرینگ آن و در نهایت به انجین UE ایمپورت می شود ، در UE آبجکت مش ایمپورت ، ایجاد فیزیکی متریالهای رندرینگ را می آموزد. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- جمع آوری منایع
- مدل سازی High-poly
- مدل سازی Low-poly
- اعمال lightmap به مش
- اکسپورت مدل
- تنظیمات ساختار پروژه Unreal
- بیک پارامتر ها در Substance Painter
- اضافه کردن مپ adjusted
- پینتینگ در Substance Painter
- اکسپورت فایلهای نقاشی
- اعمال تکسچر در Unreal
- و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Lynda – Game Art: Asset Texture Pipeline
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 1 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 26
سال آموزش : 2016
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Judd Roy
نرم افزار : 3ds Max , Unreal Engine, Substance Painter
زیرنویس : ندارد
Lynda – Game Art: Asset Texture Pipeline
The game industry moves fast! The technology in modern games requires artists to stay constantly updated. In the course, you will learn Judd Roy’s current workflow for taking an asset from 3ds Max into Substance Painter and importing it into the Unreal game engine.
Senior environmental artist Judd Roy reviews the pipeline path for creating a 3D model of any game asset: characters, weapons, props, vehicles, etc. It starts in 3ds Max: high-poly and low-poly modeling, UV unwrapping, and a bit of lightmapping. Within Substance Painter, you’ll bake maps from the high-poly asset and texture paint it. The finished textures are imported from Painter into Epic Games’ Unreal Engine 4. In Unreal, you’ll import the mesh object, create physically based rendering materials, and position them within a proper folder structure.
Topics include:
Collecting references
High-poly modeling
Low-poly modeling
Applying a lightmap to a mesh
Exporting models
Setting up the Unreal project structure
Baking parameters in Substance Painter
Adding adjusted maps
Painting in Substance Painter
Exporting Painter files
Applying textures in Unreal
1. Collect References and Kickstart Your Rocket Prop Project
Methods of collecting references 1m 2s
Set up the 3ds Max project file 2m 36s
Begin the high-poly modeling process 7m 6s
High-poly modeling techniques and tricks 8m 27s
Apply high-poly details to the rocket 4m 48s
Begin the low-poly modeling process 1m 40s
Unwrap low-poly rocket pieces 5m 4s
Apply a lightmap to the game-ready mesh 3m 7s
Export low-poly model for Unreal and create a simple collision 7m 11s
Export for exploded baking in Substance Painter 3m 57s
2. Set Up the Unreal Project Structure
Prep the Unreal level for rocket prop 1m 33s
Import static mesh into Unreal 2m 43s
3. Use Substance Painter for Rocket Texture
Set up your project in Substance Painter 1m 35s
Set up baking parameters 4m 42s
Add adjusted maps and start a new Paint file 1m 36s
Review Substance Painter masking tools 4m 12s
Begin painting within Substance Painter 6m 37s
Apply textures with materials and smart materials 7m 36s
Apply stenciled designs to your rocket 5m 33s
Export Painter files to Substance Designer 4m 20s
4. Apply Textures and Create Material in Unreal
Import maps and create Unreal materials 3m 49s
Final positioning within Unreal and check in the prop 3m 19s
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید