بیت گراف
3ds maxLyndaSubstance PainterUnreal Engineآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهمت پینتینگمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش هنر بازی : پایپ لاین تکسچر asset از Lynda

Lynda - Game Art: Asset Texture Pipeline

آموزش هنر بازی : پایپ لاین تکسچر asset از Lynda

پایپ لاین تکسچر asset

 

صنعت بازی سازی به سرعت رو به حرکت است! تکنولوژی ها در بازی های مدرن نیاز به بروز و آپدبت بودن هنرمند دارد ، در این دوره آموزشی از شرکت Lynda ، مربی Judd Roy ، ورک فلوی جاری را برای گرفتن یک asset  از 3ds Max  به Substance Painter و ایمپورت آن به Unreal Engine را نشان می دهد.

همچنین ایشان به بررسی مسیر پایپ لاین برای ایجاد یک مدل  3D از هر Asset بازی از جمله : کاراکتر ، اسلحه ، اتاق ها ، وسایل نقلیه و … می پردازد. در تری دی مکس به مدل سازی high-poly و low-poly ، یو وی مپینگ و یک بیت از lightmapping خواهد پرداخت . در Substance Painter به بیک مپ ها از Asset “های پولی” و تکسچرینگ آن و در نهایت به انجین UE ایمپورت می شود ، در UE آبجکت مش ایمپورت ، ایجاد فیزیکی متریالهای رندرینگ  را می آموزد. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • جمع آوری منایع
  • مدل سازی High-poly
  • مدل سازی Low-poly
  • اعمال lightmap  به مش
  • اکسپورت مدل
  • تنظیمات ساختار پروژه Unreal
  • بیک پارامتر ها در Substance Painter
  • اضافه کردن مپ adjusted
  • پینتینگ در Substance Painter
  • اکسپورت فایلهای نقاشی
  • اعمال تکسچر در Unreal
  • و …
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Lynda – Game Art: Asset Texture Pipeline

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 1 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 26

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Judd Roy

نرم افزار : 3ds Max , Unreal Engine, Substance Painter

زیرنویس : ندارد

Lynda – Game Art: Asset Texture Pipeline

The game industry moves fast! The technology in modern games requires artists to stay constantly updated. In the course, you will learn Judd Roy’s current workflow for taking an asset from 3ds Max into Substance Painter and importing it into the Unreal game engine.

Senior environmental artist Judd Roy reviews the pipeline path for creating a 3D model of any game asset: characters, weapons, props, vehicles, etc. It starts in 3ds Max: high-poly and low-poly modeling, UV unwrapping, and a bit of lightmapping. Within Substance Painter, you’ll bake maps from the high-poly asset and texture paint it. The finished textures are imported from Painter into Epic Games’ Unreal Engine 4. In Unreal, you’ll import the mesh object, create physically based rendering materials, and position them within a proper folder structure.

Topics include:

Collecting references
High-poly modeling
Low-poly modeling
Applying a lightmap to a mesh
Exporting models
Setting up the Unreal project structure
Baking parameters in Substance Painter
Adding adjusted maps
Painting in Substance Painter
Exporting Painter files
Applying textures in Unreal


1. Collect References and Kickstart Your Rocket Prop Project

Methods of collecting references    1m 2s
Set up the 3ds Max project file    2m 36s
Begin the high-poly modeling process    7m 6s
High-poly modeling techniques and tricks    8m 27s
Apply high-poly details to the rocket    4m 48s
Begin the low-poly modeling process    1m 40s
Unwrap low-poly rocket pieces    5m 4s
Apply a lightmap to the game-ready mesh    3m 7s
Export low-poly model for Unreal and create a simple collision    7m 11s
Export for exploded baking in Substance Painter    3m 57s

2. Set Up the Unreal Project Structure

Prep the Unreal level for rocket prop    1m 33s
Import static mesh into Unreal    2m 43s

3. Use Substance Painter for Rocket Texture

Set up your project in Substance Painter    1m 35s
Set up baking parameters    4m 42s
Add adjusted maps and start a new Paint file    1m 36s
Review Substance Painter masking tools    4m 12s
Begin painting within Substance Painter    6m 37s
Apply textures with materials and smart materials    7m 36s
Apply stenciled designs to your rocket    5m 33s
Export Painter files to Substance Designer    4m 20s

4. Apply Textures and Create Material in Unreal

Import maps and create Unreal materials    3m 49s
Final positioning within Unreal and check in the prop    3m 19s

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.45 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا