بیت گراف
3ds maxLyndaآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

مدلینگ و یووی مپینگ کاراکتر در مکس 3ds Max

Game Art: Model & UV Map a Low Poly Character

مدلینگ و یووی مپینگ کاراکتر در مکس

مدلینگ و یووی مپینگ کاراکتر در مکس

 

دانش هنری بازی سازی خودتون رو با مهارت پیدا کردن در مدل سازی  low-polygon گسترش دهید . در این دوره “مدلینگ و یووی مپینگ کاراکتر در مکس” از شرکت Lynda ،  مربی دوره  Joel Bradley ، نحوه مدل سازی و یو وی مپینگ asset های low-poly را نشان می دهد.  ایشان از طریق روند ،با  استفاده از 3ds Max ، مدل سازی یک کاراکتر low-poly  را برای استفاده در یک انجین بازی را نیز به شما مراجعین سافت ساز می آموزد.
مروری بر  ابزارها  و آپشن هایی برای راه اندازی یک صحنه  ، شخصیت سازی و ایجاد شامل : مپینگ ،  شیپینگ و استفاده از آبجکت های راهنما ، همچنین نحوه unwrap ، جزییات ، تکسچر و اصلاح یک مدل، چگونگی اتمام رندر و اکسپورت یک مدل را نیز نشان می دهد. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین دوره مدلینگ و یووی مپینگ کاراکتر در مکس :

  • گاما و مقیاس
  • تنظیم صحنه
  • ایجاد و شیپینگ
  • استفاده از symmetry modifiers
  • یو وی مپینگ
  • استفاده از guide object
  • Unwrapping
  • دیتیلینگ و اتمام
  • پالایش یک مدل
  • آماده سازی مدل
  • اکسپورتینگ مدل
  • رفع مسائل
  • پخت نرمال مپ
  • و …
گراویتی

پیشنمایش دوره مدلینگ و یووی مپینگ کاراکتر در مکس :

عنوان دوره : Lynda – Game Art: Model & UV Map a Low Poly Character

سطح : مقدماتی

زمان کل دوره : 3.38 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 54

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Joel Bradley

نرم افزار : 3ds Max

زیرنویس : ندارد

Lynda – Game Art: Model & UV Map a Low Poly Character

Expand your game artistry know-how by becoming skilled in low-polygon modeling. Joel Bradley shows how to model and UV map low-poly assets in this course. Joel takes you through the process—using 3ds Max—of modeling a low-poly asset for use in in a game engine. He starts by providing an overview of tools and options to get you ready to set up a scene. Then he dives into the building and creation process, which includes shaping and using guide objects. Once the forms are established, Joel demonstrates how to detail, refine, and unwrap the finished model. He concludes the course by showing how to export the model and bake normal maps to get it ready for texturing.
Topics include:

Gamma and scale
Setting up a scene
Creation and shaping
Using symmetry modifiers
UV mapping
Using guide objects
Unwrapping
Detailing and finishing
Refining a model
Prepping a model
Exporting a model
Fixing issues
Normal map baking


1. Modeling and Unwrapping the Drive Wheel Assembly
Creating the hub 7m 16s
Shaping the hub 4m 22s
Unwrapping the hub 5m 42s
Creating the drive shaft, part 1 4m 49s
Creating the drive shaft, part 2 2m 28s
Using symmetry modifiers to keep the shape 6m 4s
UV mapping the drive shaft 3m 49s
Building the drive cylinder 4m
Using guide objects 5m 36s
Detailing the drive wheel 5m 10s
Finishing off the drive wheel 3m 44s
Setting up UV maps for the wheels 3m 26s

2. Building and UV Mapping the Wheels and Tread
Creating the main wheel support 5m 6s
Refining the wheel support model 4m 52s
Creating the wheels 4m 44s
Modeling the wheels detail 4m 4s
Prepping the model for UV unwrapping 4m 47s
Unwrapping the wheels and support 6m 8s
Creating the single wheel 4m 42s
Uwrapping the single wheel 2m 54s
Creating the main support 5m 35s
Unwrapping the main support 2m 10s
Modeling the tread assembly frame 5m 26s
Creating the rest of the frame 3m 10s
UV mapping the frame mesh 4m 33s
Using splines to create the tracks 4m 56s
Unwrapping the tracks 2m 42s

3. Creating and Mapping the Head
Modeling the head shape
6m 11s
Creating the eye sockets 5m 35s
Detailing the shape 3m 41s
Unwrapping the head 3m 6s

4. Modeling and UV Mapping the Piston Assembly
Creating the piston support 3m 57s
UV mapping the support 2m 12s
Creating the support arm 4m 38s
Detailing the end of the arm 2m 51s
Unwrapping the support arm 2m 24s
Building the piston 5m 52s
Mapping the piston 3m 48s
Creating the piston connector 4m 51s
Unwrapping the connector 4m 15s

5. Final Modeling, FBX Export, and Normal Map Baking

Creating the scoop base shape 5m 57s
Refining the scoop 3m 27s
Unwrapping the scoop 2m 11s
Attaching the mesh back together 4m 6s
Exporting the model 3m 17s
Baking out the normal map 2m 43s
Fixing the normal map issue 4m 48s

دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید ☺️

User Rating: 3.65 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا