بیت گراف
HoudiniLyndaآموزشانیمیشنذرات - دینامیکرندرینگشرکت سازندهکامپوزیتمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش جامع و ضروری Houdini

Lynda - Houdini Essential Training

آموزش جامع و ضروری Houdini

آموزش جامع و ضروری Houdini

 

ابزار های بیشماری برای ایجاد محتوای سه بعدی در بازار وجود دارد و هریک فواید و امتیازات خاص خودشان را دارند. Houdini یک پکیج مشهور برای ساخت محتوای سه بعدی می باشد و یک ورک فلو رویه ای را ارائه میدهد که برای آزمایشات پیشرفته به کار می رود، قابلیت استفاده مجدد از سیستم را دارد و همچنین در فرآیند کلی کارایی در ساخت یک آرایه از دارایی ها و انیمیشن ها به کار میرود.

در حالیکه برای جلوه های ویژه VFX شناخته شده است ، هودینی ابزارهای قدرتمندی برای پروداکشن سه بعدی end to end برای پروژه های مختلف از جلوه های بصری بسیار واقعی گرفته تا موشن گرافیک را دارا می باشد. در این دوره آموزشی اسکات پگانو از مفاهیم پایه شروع میکند و یک اصول بنیادین را آموزش میدهد.

در این آموزش از سایت Lynda ابتدا وارد مباحث رابط ها می شویم و موضوعاتی مانند گزینه های انیمیشن عمومی، nomenclature ، و ویو پورت و نودهای نمایش را پوشش می دهد. سپس مفاهیم هندسه و انیمیشن مانند نورپردازی، شیدینگ و تکنیک های رندرینگ را با استفاده از Houdini Mantra renderer مورد بررسی قرار می دهد و مهارتهای سه بعدی اولیه را تحت آموزش قرار می دهد. سکات به ذرات و حجم می پردازد برخی از پکیج های مشهور و قدرتمندترین آنها را استفاده میکند و در جمع بندی این دوره به آموزش پکیج کامپوزیتینگ می پردازد، در نهایت، شما میتوانید یک تصویر رویه ای جالب را برای پردازش در همه زمینه ها ایجاد کنید. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • آپشن های عمومی انیمیشن
  • مشاهده خصوصیات استاندارد
  • کپی SOP با خصوصیات قالب و stamping
  • کش نمودن هندسه
  • اکسپورت و ایمپورت Alembic
  • اعمال کپی کانال های stamp
  • ایمپورت انیمیشن به CHOP
  • کش کردن داده های انیمیشن
  • رندرینگ ، شیدینگ و نورپردازی
  • راه اندازی داینامیکی بدن ریگ شده
  • اصول برخورد هندسه (کالیژن)
  • انتشار ذرات از آبجکت ها و صفات
  • رندرینگ ذرات
  • انتشار دود از یک آبجکت
  • شبیه سازی دود
  • کامپوزیت لایه ها
  • و …
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Lynda – Houdini Essential Training

سطح : مناسب برای همه

زمان کل دوره : 7.44 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 99

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Scott Pagano

نرم افزار : Houdini

زیرنویس : ندارد

Lynda – Houdini Essential Training

There’s a multitude of tools for 3D content creation on the market, and each has its own advantages and merits. Houdini—a leading package for 3D content creation—offers a procedural workflow that allows for powerful experimentation, system reusability, and overall process efficiency in building an array of assets and animations. While known for its VFX strengths, Houdini has powerful tools for end-to-end 3D production for projects ranging from photorealistic visual effects to stylized motion graphics. In this course, Scott Pagano starts from the ground up to provide you with a solid foundation in Houdini. First, he takes you through the interface, covering topics such as global animation options, nomenclature, and viewport and display nodes. Next, he covers core geometry and animation concepts, followed by lighting, shading, and rendering techniques using the Houdini Mantra renderer. Once you have those primary 3D skills under your belt, Scott moves on to particles and volumes—some of the package’s most lauded strengths. He wraps up with an overview of the package’s compositing context, where you can create procedural imagery useful for processes across all contexts.


1. Interface
Navigation 1m 36s
Viewport and display modes 3m 10s
Panes 3m 2s
Desktops 2m 45s
Preferences 2m 57s
Display options and visualizers 3m 7s
Global animation options 2m 7s
Nomenclature 3m 30s
Network view 7m 54s
Node flags 6m 36s
Geometry spreadsheet 2m 51s
Tree view 1m 55s
Shelf Tools 2m 56s

2. Geometry
Object vs. suface context 4m 14s
Geometry types 5m 38s
Viewing standard attributes 3m 12s
Selection 3m 2s
Grid and snapping 2m 26s
Basic box up modeling 4m 3s
Polysplit and edge loops 6m 18s
Clip and mirror 3m 36s
Polybevel and divide 4m 52s
Curve SOP 3m 6s
UV unwrap 3m 31s
Creating groups 6m 31s
Creating attributes 7m 49s
Copy SOP 2m 43s
Copy SOP with template attributes 4m 39s
Copy SOP with stamping 6m 55s
Packed feometry 4m 59s
Geometry with VDBs 4m 1s
VOP SOP 6m 42s
Subnetworks 7m 46s
Caching geometry 5m 19s
Export Alembic 4m 51s
Import Alembic 2m 4s

3. Animation
Keyframes 3m 22s
Animation editor 3m 16s
CHOP networks 6m 57s
Expressions in parameters 3m 49s
Noise and filtering 7m 3s
Copy stamp channels 8m 9s
Apply copy stamp channels 7m 50s
Channel SOP 3m 23s
Importing animation into CHOPS 4m 23s
Cache animation data 2m 23s

4. Rendering
Cameras 7m 2s
Flipbooks 3m 43s
Mplay 2m 43s
IPR rendering 5m 5s
Basic mantra settings 5m 58s
Mantra quality settings 12m 1s
Render passes, AOV 4m 44s
Open GL ROP 2m 57s
Geometry ROP 1m 49s
FBX ROP 1m 55s
Alembic ROP 2m 26s

5. Shading
Assigning materials 3m 33s
Principled shader 7m 28s
Using textures 3m 25s
Displacement 4m 10s
Basic custom shader 7m 51s
Subdivision settings 4m 26s

6. Lighting
Light types: Point and spot 5m 55s
Light types: Distant 4m 51s
Light types: Area 4m 19s
Light types: Environment and HDR 3m 19s
Sun and sky lighting 4m 29s
Light bank and light linking 2m 47s

7 . Dynamics
Rigid body dynamics setup 4m 49s
Adding objects to the simulation 3m 21s
Changing dynamic object types 2m 46s
Collision geometry fundamentals 5m 49s
Refining dynamics network 8m
RBD active node 4m 57s
Caching simulation results 5m 46s
Applying lo-res sim to hi-res geometry 9m 43s
Wire simulation setup 7m 54s
Refining wire simulation 6m 42s
Deforming geometry with wires 6m 34s

8. Particles
Creating velocity attribute on objects 4m 4s
Emitting particles from objects 4m 33s
Emitting particles from attributes 6m 15s
Refining particle simulation 3m 43s
Caching particles 3m 55s
Post-simulation color modification 8m 48s
Rendering particles 5m 11s

9. Volumetric Simulations
Emitting smoke from an object 5m 8s
Refining smoke simulation 7m 8s
Key fluid simulation nodes 9m 40s
Caching output 8m 32s
Pyro Shader 6m 4s

10. Compositing
Render scene overview 1m 40s
Compositing layers 5m 50s
Rendering output 2m 24s

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.05 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا