مشخصات مسیر آموزشی
به Substance Designer و Substance Painter مسلط شوید
Substance Designer و Substance Painter دو نرم افزار پیشرو در زمینه تکسچرینگ سه بعدی در جهان هستند. در این مسیر یادگیری از لیندا، دانش مورد نیاز برای ساخت متریال در سابستنس دیزاینر و نقاشی سه بعدی در سابستنس پینتر را کسب خواهید کرد.
- بررسی ویژگی های اساسی Substance Designer و Substance Painter
- مهارت های خود را از طریق دوره های مبتنی بر پروژه تمرین کنید
- توسعه ورک فلوی بهبود یافته با انجین های ریل تایم یونیتی و آنریل
لیست دوره ها : به ترتیب گذاشته شده اند
- بهمن- ۱۴۰۳ -۳ بهمنآموزش
آموزش بررسی VOP در هودینی Houdini پارت دوم
آموزش بررسی VOP در هودینی Houdini پارت دوم آموزش بررسی VOP در هودینی Houdini پارت دوم : در ادامه سری Discovering Houdini RBD در هودینی ، هنرمند Arsen Margaryan ، در بخش دوم ، روی بررسی دقیق تر جنبه های جدید در رابطه با rigid body تمرکز خواهد کرد.…
شروع دوره و مسیر آموزشی - ۱ بهمنآموزش
آموزش ساخت موج، کف و پاشش آب در Houdini
آموزش ساخت موج، کف و پاشش آب در Houdini آموزش ساخت موج، کف و پاشش آب در Houdini : در این دوره ، هنرمند Andrii Zamorskyi ، با نحوه ایجاد موج، کف و پاشش آب ناشی از حرکت یک کشتی شناور در هودینی آشنا می شوید. هرچند شبیهسازی این…
شروع دوره و مسیر آموزشی - آذر- ۱۴۰۳ -۲۱ آذرآموزش
آموزش خلق جلوههای ویژه حماسی با Houdini: اسرار ساموراییها
آموزش خلق جلوههای ویژه حماسی با Houdini آموزش خلق جلوههای ویژه حماسی با Houdini : در این دوره از هنرمند Diogo Guerreiro ، یک سفر خارقالعاده به دنیای جلوههای بصری (VFX) با استفاده از Houdini را آغاز خوهیم کرد. این دوره فراتر از اصول اولیه میرود و شما را…
شروع دوره و مسیر آموزشی - ۲۱ آذرآموزش
آموزش استودیوی پروداکشن Houdini: جلوههای ویژه سیال از CGMA
آموزش استودیوی پروداکشن Houdini: جلوههای ویژه سیال آموزش استودیوی پروداکشن Houdini: جلوههای ویژه سیال : در این دوره از سایت معروف CGMA ، در 8 هفته با نحوه شبیهسازی آب در مقیاس بزرگ و سیل در روستا با استفاده از شبیه سازی فلیپ در هودینی آشنا خواهید شد.Houdini FLIP…
شروع دوره و مسیر آموزشی - ۲۰ آذرآموزش
آموزش تسلط بر نورپردازی و LookDev در Maya و Arnold
آموزش تسلط بر نورپردازی و LookDev در Maya و Arnold آموزش تسلط بر نورپردازی و LookDev در Maya و Arnold : در این دوره از هنرمند Tomas Sackmann ، با فرآیند پیچیده ارائه کاراکترها از طریق تکنیکهای پیشرفته LookDev و نورپردازی، با استفاده از نرمافزارهای استاندارد صنعت Maya و…
شروع دوره و مسیر آموزشی