آموزشی شبیه سازی سیالات در Maya
Lynda - Maya Bifröst: Fluids
شبیه سازی سیالات در Maya
Bifröst برای Maya 2018 شامل آپدیتهای جالب برای پلاگین شبیه سازی مایع، Bifröst Fluids می باشد. Maya 2018.1 آرنولد روش های موجود جدید را برای رندر مایعات در درست ترین روش، بدون کش های مش سنگین پشتیبانی می کند. در دوره شبیه سازی سیالات در Maya ، مروری بر شبیه سازی مایعات در بیفرست و رندرینگ در Arnold را آموزش می دهد.
برای سازگاری متریالها، مربی این دوره، ارون اف روس به شما نحوه اکسترکت کردن داده های دینامیک مایع مانند سرعت را نشان میدهد و آن را در یک شبکه شیدینگ در آرنولد اعمال می نماید. برای پایان شناسایی مایعات، نگاهی به فوم بیفرست می اندازیم که از مایع اصلی، ذرات ثانویه را تولید می نماید با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- مبانی بیفرست
- تجزیه و تحلیل ساختار گره
- انتشار از یک مش چندضلعی
- برخورد با یک مش چندضلعی
- درج سرعت، اصطکاک، و کشیدن با فیلدهای موشن
- بهینه سازی فضا و دقت زمان
- شبیه سازی های کشینگ
- مشینگ و صدور مایعات
- مشینگ زمان رندر در آرنولد
- اعمال داده های کانال به شیدر های آرنولد
- تولید فوم از یک مایع
- رندرینگ و شیدینگ فوم در آرنولد
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Lynda – Maya Bifröst: Fluids
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 3.45 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 43
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Aaron F. Ross
نرم افزار : Maya
زیرنویس : ندارد
Lynda – Maya Bifröst: Fluids
Bifröst for Maya 2018 includes many welcome updates to the liquid simulation plugin, Bifröst Fluids. With Maya 2018.1, Arnold supports exciting new ways to render fluids in better fidelity without heavy mesh caches. This course takes an overview of simulating liquids in Bifröst and rendering in Arnold. For convincing materials, instructor Aaron F. Ross shows how to extract fluid dynamics data such as vorticity and apply it in an Arnold shading network. To finish the exploration of fluids, he takes a look at Bifröst foam, which generates secondary particles from the main fluid.
Topics include:
Bifröst basics
Analyzing the node structure
Emitting from a polygon mesh
Colliding with a polygon mesh
Adding velocity, friction, and drag with motion fields
Optimizing space and time accuracy
Caching simulations
Meshing and exporting liquids
Render-time meshing in Arnold
Applying channel data to Arnold shaders
Generating foam from a liquid
Rendering and shading foam in Arnold
1. Simulating a Liquid
2. Fine-Tuning a Liquid Simulation
3. Caching and Meshing
4. Shading a Liquid
5. Simulating Foam
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز - 80%
80%
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید