آموزش ترکیب رنگ ها در مکس 3ds Max
Mental Ray: Control Color Bleed in 3ds Max
ترکیب رنگ ها در مکس
در این دوره به ترکیب رنگ ها در مکس می پردازیم. یکی از رایج ترین مشکلات موجود در تصاویر رندر شده ، ترکیب و اختلاط رنگها، بخصوص در حالتی که نورها از انعکاس برروی اجسام دیگر منتشر(نور های بازتاب شده) می شوند، می باشد. با درک کردن رفتار نورها در دنیای واقعی و همچنین در موتور رندر منتال ری شما می تواند این چنین مشکلاتی را حل نمایید.
مدرس این دوره Joshua Kinney ،ابزار های GI (روشنایی کلی global illumination) نظیر final gather ،فوتون مپ و همچنین کنترل کننده هایی نظیر rayswitch map و مشخصه های آبجکت ها را مورد بررسی قرار می دهد.این دوره برای متخصصان نورپردازی و رندرینگ که می خواهند اختلاط و ترکیب رنگ ها را به سریعترین و کارآمد ترین روش کنترل نمایند، مفید است. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- کنترل انعکاس ها
- تاثیر مشخصات اجسام بر اختلاط رنگ ها
- انتخاب رنگ های درست
- استفاده از کنترل کننده FG و انرژی فوتون ها
- کنترل اختلاط رنگ ها با استفاده از تنظیمات اجسام
- استفاده از rayswitch map
- و…
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Lynda – Mental Ray: Control Color Bleed in 3ds Max
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 1.6 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 23
سال آموزش : 2016
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Brian Bradley
نرم افزار : Autodesk 3ds Max
زیرنویس : ندارد
Lynda – Mental Ray: Control Color Bleed in 3ds Max
Color bleed is a common problem in illumination renders, where colors are transferred by reflections from indirect light. By understanding how light works in the real world, and using 3ds Max and mental ray to mimic that behavior virtually, you can prevent most color bleed problems. Join Brian Bradley as he explores GI-specific tools such as Final Gather (FG) and photon-based controls, and nonphysical controls such as the rayswitch map and object properties. These tips are invaluable for lighting and rendering specialists who control or eliminate excessive color bleed in the most fast and efficient manner possible.
Topics include:
- Controlling reflectance
- Understanding how geometry setup affects color bleed
- Choosing color placement carefully
- Using the FG Diffuse Bounce control and Photon Energy setting
- Controlling color bleed via object property controls
- Using the rayswitch map
1. Color Bleed Basics
A little bit about how light works 5m 12s
Defining color bleed 4m 57s
2. Physically Accurate Color Bleed Control
Controlling reflectance through color values 3m 23s
Controlling reflectance in bitmap images 2m 59s
The laws of thermodynamics at work 3m 20s
How geometry setup can affect color bleed 2m 43s
The power of the White Balance control 2m 53s
Choose color placement carefully 3m 49s
3. Controlling Color Bleed Using FG and Photon Options
FG Diffuse Bounces control 3m 41s
Beware of the FG and Photon Multiplier controls 2m 49s
Photon Energy setting 4m 38s
Photon decay rate 2m 24s
The override material, saving GI maps 4m 17s
4. More Non-Physical Color Bleed Controls
The Object Property controls 3m 33s
Using the rayswitch map 3m 33s
The mental ray Connection rollout 2m 37s
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)