آموزش پلاگین T-Spline در راینو Rhino
Rhino: Introduction to T-Splines
آموزش پلاگین T-Spline
T-Splinesدر این دوره به آموزش پلاگین T-Spline می پردازیم. پلاگینی ساخت شرکت Autodesk برای راینو که برای مدلسازی سطوح انعطاف پذیر کاربرد دارد. T-Splines به شما طراحان این امکان رو میدهد که اشکال ارگانیک بسیار پیچیده را براحتی مدل کنید که این پروسه خیلی سریعتر از مدل کردن به تنهایی در خود نرم افزار راینو می باشد.
در این دوره آموزشی از شرکت Lynda ، مربی دوره Jean Gorospe ، مروری جامع بر چگونگی کار T-Spline را به شما مراجعین عزیز سافت ساز ، نشان می دهد. ابزارهای لازم برای کار با مش ، ایجاد و ویرایش مدل از اول بسم الله ، تبدیل مدلها به NURBS و پالایش کار خود در راینو را تحت پوشش قرار می دهد. در فصل 4 نیز بروی یک پروژه نمونه شامل یک مدل هواپیما کار خواهد کرد. پس برای یک دوره آموزشی عالی ، با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی آموزش پلاگین T-Spline :
- تنظیم آپشن های و اینترفیس T-Splines
- استفاده از ابراز T-Spline : ترانسلیت ، چرخش ، مقیاس
- انتخاب نقاط ، لبه و فیس
- ایجاد اشکال هندسی اولیه
- اکستروژن در T-Spline
- درج نقاط و لبه ها
- تقسیم ، جوشکاری ، لغزش و تکثیر هندسه
- تبدیل مش ها به سطوح NURBS
- و …
پیش نمایش دوره آموزش پلاگین T-Spline :
عنوان دوره : Lynda – Rhino: Introduction to T-Splines
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 4.6 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 62
سال آموزش : 2016
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Jean Gorospe
نرم افزار : Rhino
زیرنویس : ندارد
Lynda – Rhino: Introduction to T-Splines
Meet T-Splines, the Rhino plugin for flexible surface modeling. Designed by Autodesk, built for designers like you, T-Splines allows you to model very complex organic shapes much more quickly than what’s possible with Rhino alone. In this introductory course, Jean Gorospe provides a comprehensive overview of how T-Splines works. Jean covers the essential tools for working with meshes, creating and editing a model from scratching, converting models to NURBS, and refining your work in Rhino. Chapter 4 focuses on a sample project featuring a model airplane, but you can easily follow along with your own assets.
Setting up the T-Splines interface and options
Using T-Splines tools: Translate, Rotate, Scale, and more
Selecting points, edges, and faces
Creating primitives
Extruding in T-Splines
Inserting points and edges
Dividing, welding, slipping, and duplicating geometry
Converting finished meshes into NURBS surfaces
1. Going over the UI & Options
Setting up the Rhino interface 7m 13s
Setting up the toolbar & dock 2m 34s
The T-Splines options 2m 33s
The dock 2m 23s
Text viewport HUD 2m 48s
2. Commands
Translate tool in T-Splines 4m 5s
Rotate tool in T-Splines 2m 17s
Scale tool in T-Splines 2m 12s
Set pivot in T-Splines 2m 11s
Selecting points (aka vertices) in T-Splines 3m 25s
Selecting edges in T-Splines 3m 13s
Selecting faces in T-Splines 3m 13s
Select objects in T-Splines 1m 41s
How to access the tools with hot keys 2m 28s
Retopo snap in T-Splines 3m 9s
Soft manipulation toggle in T-Splines 4m 12s
3. Model Basic Designs
An overview of the T-Splines toolbar 14s
Converting meshes and NURBS to T-Splines 7m 59s
Creating primitives in T-Splines 7m 47s
How to use the pipe tool in T-Splines 5m 46s
Using the append tool in T-Splines 2m 35s
The loft command in T-Splines 2m 21s
Smooth toggle in T-Splines 1m 22s
Extrude in T-Splines 3m 32s
Extrude line and edge from curve 2m 58s
Symmetry options in T-Splines 8m 2s
Symmetry tools in T-Splines 6m 38s
Thicken in T-Splines 3m 32s
Crease in T-Splines 3m 50s
Insert point command in T-Splines 3m 12s
Insert edge in T-Splines 4m 30s
Subdivide in T-Splines 3m 54s
Weld points in T-Splines 3m 31s
Weld edge in T-Splines 3m 24s
Bridge command in T-Splines 4m 59s
Match surface in T-Splines 3m 4s
Selection sets in T-Splines 4m 9s
Flip normals in T-Splines 2m 6s
Duplicate faces in T-Splines 2m 17s
4. Building a Toy Plane (Demo)
Importing the image reference 7m 12s
Building the body of the plane 9m 16s
Establishing symmetry to the body 2m 35s
Pulling the rear fins 8m 16s
Pulling the wings 3m 32s
Building the legs 6m 27s
Bridging the legs 7m 16s
Adding edges to the body 8m 49s
Forming the engine propeller 11m 23s
Forming the tires 10m 32s
Converting the body to a NURB 2m 7s
Splitting the body & engine 5m 22s
Filleting the edges 2m 38s
Building the engines 5m 6s
Shaping the cockpit 5m 41s
Working on the cockpit 6m 41s
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)