بیت گراف
LyndaSubstance Designerآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ضروری و جامع Substance Designer 6

Lynda - Substance Designer 6 Essential Training

آموزش ضروری و جامع Substance Designer 6

آموزش ضروری و جامع Substance Designer 6

 

Substance Designer یک ابزار قدرتمند و مبتنی بر رویه برای ایجاد تکسچرها ، جهت هنر و بازی سه بعدی می باشد. این دوره آموزشی یک بررسی اجمالی از Substance Designer 6، نسخه 2017 را ارائه می کند. هنرمندان تکسچر جدید که تازه وارد این رشته می شود میتواند این دوره را به عنوان نقطه عطفی تلقی کنند، در حالیکه هنرمندان با تجربه نکات و ترفندهای پیشرفته را برای بهبود مهارت خود در سطوح بعدی به کار گیرند.

در این دوره از سایت Lynda  مربی این دوره، جول برَد لی با خلاصه ای از یک گراف ساب ستنس که از قبل ساخته شده است، آموزش خود را آغاز میکند و ورک فلو غیرمخرب و نقاط قوت سابستنس دیزاینر را نشان میدهد و همچنین مبانی مانند بررسی رابط سابستنس دیزاینر، تنظیمات مهم، ایمپورت کردن مشها و مپ ها و استفاده از ویو های گراف و نماهای دوبعدی و سه بعدی را مورد بحث قرار میدهد.

در ادامه، آرایه بزرگی از نود های atomic ضروری در سابستنس دیزاینر که شامل مخلوط، منحنی، شیب تاری، عادی، گرادیان، و نودهای های سطح آب می باشد را ایجاد مینماید. این نودها به مثابه قلب ورک فلوی سابستنس دیزاینر هستند.
با دانلود این دوره آموزشی کاربردی در سایت سافت ساز، نحوه ایجاد پانورامای سفارشی از ابتدا و موضوعات پیشرفته ای مانند متریالهای MDL، توابع و مپ های FX را فرا میگیرید. در نهایت تمامی مطالب گفته شده را به صورت عملی در سابستنس دیزاینر قرار میدهیم و ایمپورت کردن بسته سابستنس در یک موتور بازی مانند آنریل را فرا خواهید گرفت.با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • انتخاب قالب گراف
  • ایمپورت کردن مش ها و مپها
  • بررسی کاوشگر و کتابخانه
  • کار با graph view
  • استفاده از نماهای دوبعدی و سه بعدی
  • استفاده از نودهای atomic
  • ایجاد و ترکیب نرمال ها
  • مخلوط اشکال باهم
  • ایجاد متریالهای MDL
  • ساخت یک مپ FX
  • پابلیش کردن یک سابستنس
  • استفاده از سابستنس در یک موتور بازی مانند آنریل
  • و …
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Lynda – Substance Designer 6 Essential Training

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 4.52 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 72

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Joel Bradley

نرم افزار : 6 Substance Designer

زیرنویس : ندارد

Lynda – Substance Designer 6 Essential Training

Substance Designer is a powerful, procedurally based tool for creating textures for 3D art and games. This training course provides a complete overview of Substance Designer 6, the 2017 version of the application. New texture artists can use this course to get a jumpstart in the field, while experienced artists will find plenty of advanced tips and tricks to take their skills to the next level. Instructor Joel Bradley begins with an overview of a prebuilt substance graph, demonstrating the strengths and nondestructive workflow of Substance Designer, and walking through basics such as navigating the Substance Designer interface, adjusting important preferences, importing meshes and maps, and using the 2D, 3D, and Graph views. He then moves onto the large array of essential “atomic” nodes in Substance Designer, including the Blend, Curve, Slope Blur, Normal, Gradient, and Water Level nodes. These nodes comprise the heart of the Substance Designer workflow. Then learn how to create a custom panorama from scratch, and explore more advanced topics such as MDL materials, functions, and FX maps. Finally, Joel closes out the course by putting a substance to use. Learn about the advantages of using a published substance file (SBSAR) over hard-coded bitmaps for in-game materials, and see how to import a substance package into a game engine such as Unreal.

Topics include:

Choosing a graph template
Importing meshes and maps
Navigating the Explorer and Library
Working with the Graph view
Using 3D and 2D views
Using the atomic nodes
Creating and combining normals
Blending shapes together
Creating MDL materials
Building an FX map
Publishing a substance
Using a substance in a game engine like Unreal


1. Quick Start Substance Overview
2. Substance Designer Setup
3. UI and Tool Locations
4. Using Designers Graph View
5. 3D and 2D Views
6. Using Atomic Nodes
7. Creating Custom Environment Panoramas
8. MDL Materials
9. Functions and FX Maps
10. Exporting and Using a Substance Package

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.2 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا