آموزش مدیریت محتویات آنریل انجین
Lynda - Unreal Content Pipeline
مدیریت محتویات آنریل انجین
Unreal Engine 4 مجموعه ایی از ابزارهای ایجاد قدرتمندی است که متخصصان و حرفه ایی ها در انواع مختلف صنایع، برای ایجاد پروژه های ویژوالیزیشن یونیک و منحصر به فرد استفاده میکنند. در این دوره « مدیریت محتویات آنریل انجین » از Lynda ، اصول و پایه محکمی از پایپ لاین محتوا برای آنریل بدست میاورید، و نحوه گرفتن Asset ها و هندسه از برنامه ها و نرم افزارهای مختلف را به آنریل آموزش میبینید.
مربی دوره Scott Pagano ، چگونگی ایجاد کار با هندسه، نحوه ایمپورت مدلهای FBX و مدلهای انیمیت شده به انریل را شرح می دهد. ایشان چگونگی ایمپورت تکسچر ها ، اصلاح متریال ها ، کار با دوربین ها و … را فرا می دهد. همچنین، نحوه کار با چندین بخش کلیدی نرم افزارهای مایا و رویت را نیز توضیح می دهد.
پس از اتمام دوره، دانش و اطلاعات مورد نیاز را برای پر کردن شکاف بین نرم افزارهای ایجاد محتوا و انجین ویزوالیزیشن پیشرو را کسب خواهید کردبا سافت ساز همراه باشید .
عناوین دوره مدیریت محتویات آنریل انجین :
- کار با هندسه
- ایمپورت فایلهای پردازش شده در انریل
- استفاده از ادیتور Skeletal Mesh
- ایجاد یک متریال با تکسچر ها
- اصلاح متریالهای سابستنس
- مونتاژ صحنه در آنریل انجین
- کار با دوربین ها
پیشنمایش دوره مدیریت محتویات آنریل انجین :
عنوان دوره : Lynda – Unreal Content Pipeline
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 2.13 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 33
سال آموزش : 2018
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Scott Pagano
نرم افزار : Unreal Engine – Maya – Revit
زیرنویس : ندارد
Lynda – Unreal Content Pipeline
Unreal Engine 4—a suite of powerful creation tools—can be leveraged by professionals in a variety of different industries to create unique visualization projects. In this course, get a solid foundation of the content pipeline for Unreal, and discover how to get assets and geometry from different applications into Unreal. Instructor Scott Pagano covers how to work with geometry, including how to import FBX models and animated models into Unreal. He also shares how to import textures, refine materials, work with cameras, and more. Throughout the course, Scott demonstrates how to work with several key pieces of software, including Revit and Maya. Upon wrapping up this course, you’ll have the knowledge you need to bridge the gap between 3D content creation software and the leading visualization engine.
Topics include:
Working with geometry
Importing processed files into Unreal
Using the Skeletal Mesh Editor
Creating a material with textures
Refining Substance material
Assembling your scene in Unreal
Working with cameras
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز - 84%
84%
لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?