آموزش کامل آنریل انجین از شرکت لیندا
Lynda – Unreal Essential Training
آموزش کامل آنریل انجین
در این دوره به آموزش کامل آنریل انجین می پردازیم. همانطور که می دونید Unreal Engine یک مجموعه کامل از ابزار توسعه بازی که توسط بازی سازان برای توسعه بازی ساخته شده است. از بازی های 2D تا کنسول های پرفروش ،آزمایش های مستقل و واقعیت مجازی ، همه اینا با موتور قدرتمند آنریل انجین ساخته می شوند.
در این دوره آقای Craig Barr ، از ملزومات طراحی سطحی ، نورپردازی ، افکت ها ، برنامه نویسی ویژوال ،سینماتیک و پکیجینگ بازی با آنریل صحبت می کند. ایجاد اولین پروژه ، ایجاد چشم انداز پایه ، بلاکینگ سطوح و اکسپورت و ایمپورت Asset ها برای استفاده در طراحی از جمله مباحث مقدماتی این دوره می باشد. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی آموزش کامل آنریل انجین :
- سفارشی کردن UI انریل انجین
- ایجاد پروژه جدید
- ایجاد مناظر
- مسدود کردن سطوح
- راه اندازی یک صحنه
- کار با متریال
- کار با نورها
- افزودن افکت پست پروسسینگ
- تعریف bodies of water
- اضافه کردن جو ، شاخه و برگ و باد
- کار با ویرایشگر Blueprint
- ایجاد سینماتیک
- مانیتورینگ عملکرد
- پکیج کردن بازی برای توزیع
- و …
عنوان دوره : Lynda – Unreal Essential Training
سطح : مبتدی
زمان کل دوره : 7.32 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 61
سال آموزش : 2016
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Craig Barr
نرم افزار : Unreal Engine
زیرنویس : ندارد
Lynda – Unreal Essential Training
Unreal Engine is a complete suite of game development tools made by game developers for game developers. From 2D mobile games to console blockbusters, indie experiments, and virtual reality, Unreal Engine can power it all. In this course, Craig Barr covers the essentials of level design, lighting, effects, Visual Scripting, cinematics, and game packaging with Unreal. He covers creating your first project, building a base landscape, blocking out levels, and exporting and importing assets for use in the design. Want to find out how to craft a unique look? Learn about applying materials and creating special effects with Unreal’s particle systems. Plus, get a thorough introduction to Blueprints, the visual scripting language, and optimizing performance for great gameplay with Unreal.
Customizing the Unreal UI
Creating a new project
Creating landscapes
Blocking out levels
Assembling a scene
Working with materials and lights
Adding post-processing effects
Defining bodies of water
Adding atmospherics, foliage, and wind
Working with the Blueprint editor
Creating cinematics
Monitoring performance
Packaging a game for distribution
1. Understanding the Unreal 4 Interface (UI) 34m 22s
Epic launch screen 5m 37s
Introduction to the user interface 6m 23s
Menus 4m 19s
Customizing the UI 5m 7s
Navigation 9m 32s
Documentation 3m 24s
2. Starting a New Project 32m 36s
Creating a new project 7m 23s
The Content Browser 11m 8s
Placing and manipulating actors 7m 29s
Advanced manipulation techniques 6m 36s
3. Level Design: Creating Base Landscapes 35m 6s
Landscape tool modes 8m 32s
Creating base landscapes 8m 24s
Editing landscapes 6m 53s
Applying landscape materials 11m 17s
4. Level Design: Blocking 34m 7s
Overview of geometry brushes 7m 23s
Geometry brush tour 9m 45s
Blocking out the level 9m 2s
Exporting blocked levels 7m 57s
5. Level Assembly 24m 13s
Content creation: External applications 3m 59s
Exporting final assets for Unreal 7m 11s
Importing final assets into Unreal 3m 58s
Assembling the scene 9m 5s
6. Look Development: Materials 47m 46s
Introduction to materials 6m 35s
Material properties 9m 14s
Material Editor: Lantern 20m 36s
Material instances 11m 21s
7. Look Development: Lighting 46m 47s
Lighting basics 12m 10s
Lighting with light actors: Headlights 8m 34s
Environment lighting 13m 24s
Building the lighthouse light 12m 39s
8. Post-Process Effects 9m 19s
Anti-aliasing 1m 34s
Tone mapping 2m 30s
Adding a bloom effect 2m 23s
Lighting components 2m 52s
9. Look Development: Water 28m 14s
Defining the water body 12m 45s
Advanced material: Water 15m 29s
10. Look Development: Effects 1h 3m
Creating atmospherics 12m 48s
Creating ambient wind 10m 50s
Creating ambient particles: fog 8m 50s
Using particle systems 6m 26s
Creating ambient particles: exhaust 15m 30s
Creating glow bugs 8m 56s
11. Blueprints: Visual Scripting in Unreal Engine 4 24m 53s
Introduction to Blueprints 4m 53s
Blueprint Editor 6m 20s
Blueprint animation: Lighthouse light 13m 40s
12. Matinee: Creating Cinematics 37m 3s
Introduction to Matinee 3m 59s
The Matinee UI 6m 59s
Using camera groups in Matinee 12m 8s
Using the Director Track 7m 14s
Creating a cinematic 6m 43s
13. Performance Monitoring 15m 19s
Playback and performance settings 5m 10s
Tips for optimal performance 3m 36s
Render visualizers 3m 33s
GPU profiling 3m 0s
14. Packaging Your Game 13m 16s
Overview 2m 54s
Play-test your game 5m 24s
Packaging for distribution 4m 58s
حجم کل : 7 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)