آموزش شبیه سازی حرکت پیاده روی دوربین در Unreal Engine
Unreal Game Mechanics: Camera Walk Action
شبیه سازی حرکت پیاده روی دوربین در Unreal Engine
یک نوسان یا حرکت جنبشی بازیکنان را به سمت بالا می برد و به غوطه ور شدن در هر بازی کمک می کند. این دوره از سایت Lynda به سازنده های بازی های رایج ، هرچیزی را که برای اجرای این بازی رایج مکانیکی داخل موتور آنریل انجین 4 نیاز دارند را می دهد.
این تکنیک ، سیستم اسکریپت مبتنی بر گره در Unreal Engine متکی بر بلوپرینت است. جوئل برادلی با مرور کلی از گره بلوپرینت و نود تایم لاین شروع می کند و نشان می دهد که چگونه یک شبکه موثر بلوپرینت را برنامه ریزی کند.
سپس ایشان نحوه دقیق ایجاد یک بلوپرینت لرزش دوربین، اضافه کردن افکت به دوربین بازیکن، و برای اضافه رئالیسم ، سرعت بالا و کم کردن افکت ، راه رفتن و توقف کاراکتر را نشان می دهد. در نهایت، نحوه راه انداختن افکت با حرکت بازیکن و تنظیم شدت لرزش را یاد خواهید گرفت با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی شبیه سازی حرکت پیاده روی دوربین در Unreal Engine :
- تنظیمات بلوپرینت تکان دادن دوربین
- کار با تایم لاین و بلوپرینت ها
- ایجاد یک تایم لاین ، کی فریم و ترک
- اتصال تایم لاین
- نهایی سازی افکت ها
- و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Lynda – Unreal Game Mechanics: Camera Walk Action
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 40 دقیقه
تعداد فایل های تصویری : 17
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Joel Bradley
نرم افزار : Unreal Engine
زیرنویس : ندارد
Lynda – Unreal Game Mechanics: Camera Walk Action
A swaying or bobbing motion that accompanies players as they walk a level can help add immersion to any game. This course gives the up-and-coming game maker everything needed to implement this common game mechanic inside Unreal Engine 4. The technique relies on Blueprints, the node-based scripting system in Unreal. Joel Bradley starts off with an overview of the Blueprint node and the Timeline node, and shows how to plan an effective Blueprint network. Then he shows exactly how to create a camera shake blueprint, add the effect to the player camera, and—for added realism—speed up and slow down the effect as the character starts and stops walking. Finally, learn how to trigger the effect with player movement and adjust the intensity of shake.
Topics include :
Setting up the camera shake blueprint
Working with timelines and blueprints
Creating a timeline, track, and keyframe
Connecting the timeline
Finalizing the effect
1. Up and Running Project Prep
2. Creating the Camera Shake
3. Timelines and Blueprints
4. Finalizing the Effect
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز - 82%
82%
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید