آموزش نورپردازی در Unreal Engine 4
Lynda – Unreal: Learn Lighting
نورپردازی در Unreal Engine 4
پایپ لاین نورپردازی و شیدینگ Unreal Engine به لطف پیاده سازی ویژگی های پیشرفته مانند Lightmass global illumination هم اکنون کیفیت فیلم را بسیار بالا برده ، دیگه چه چیز دیگری از یک انجین بازی منبع باز میخواهید ؟ در این آموزش از سایت Lynda به Tom Sirdevan ملحق شوید تا چگونگی ایجاد واقعی ، نورپردازی مبتنی بر فیزیک برای بازی خود را در Unreal Engine 4 به شما نشان دهد.
ایشان نگاهی مستقیم به نورپردازی (point, spot, و نور های directional) و سپس به حوزه نور های غیر مستقیم شامل skylights ، global illumination و eflection capture خواهد داشت. تفاوت نور ها را یاد گرفته و چگونگی بهینه سازی استفاده آنها جهت پرفورمنس ریل تایم با انواع بازی های استاتیک ، داینامیک و ساکن را نیز یاد خواهید گرفت. فصل 3 شیدینگ ، فیلد های فاصله و dynamic skies با بلوپرینت را پوشش می دهد. افکت های Post-process مانند bloom ، lens flare ، vignettes و عمق میدان به پایان صحنه و دوره خواهیم رسید . با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- نور مستقیم
- نور غیر مستقیم
- ایجاد آسمان با Blueprint
- شیدینگ Deferred
- خورشید و آسمان داینامیک
- و ….
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Lynda – Unreal: Learn Lighting
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 1.32 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 18
سال آموزش : 2016
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Tom Sirdevan
نرم افزار : Unreal Engine 4
زیرنویس : ندارد
Lynda – Unreal: Learn Lighting
Unreal’s shading and lighting pipeline now approaches film quality, thanks to its implementation of advanced features such as Lightmass global illumination. What more can you want from an open-source game engine? Join Tom Sirdevan as he shows how to create realistic, physically based lighting for your own games with Unreal Engine 4. He begins with a look at direct lighting (point, spot, and directional lights) and then moves into the indirect lighting domain, including skylights, global illumination, and reflection capture. Learn how the lights differ, and how to optimize their use for real-time performance with static, stationary, and dynamic game types. Chapter 3 covers deferred shading, distance fields, and dynamic skies with Blueprint. Post-process effects like bloom, lens flare, vignettes, and depth of field finish off the scene and the course.
Topics include:
Direct lighting
Indirect lighting
Creating a sky with Blueprint
Deferred shading
Dynamic sky and sun
1. Direct Lighting
Direct lighting overview 5m 19s
Light mobility and Lightmass overview 4m 31s
Create shadows in the scene 7m 59s
IES light profiles 2m 52s
Light functions 5m 49s
2. Indirect Lighting
Indirect lighting overview 43s
Skylights and environment lighting 7m 11s
Creating a sky with Blueprint 9m 41s
Lightmass global illumination 7m 8s
Reflections 5m 12s
3. Lighting Effects
Deferred shading effects 4m 7s
Distance fields and raytraced shadows 6m 15s
Dynamic sky with Blueprint 9m 17s
Dynamic sun with Blueprint 11m 24s
The final touches 2m 50s
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید