آموزش نرم افزار Substance Designer
Up and Running with Substance Designer
آموزش نرم افزار Substance Designer
سابستنس دیزاینر ، ابزار تکسچرینگ مبتنی بر نود برای ایجاد تکسچرها و متریالهای با کیفیت بالا و رویه ای می باشد. در این دوره ” آموزش نرم افزار Substance Designer ” ، جول بردلی، برای ایجاد یک سابستنس پیوسته، وارد ورک فلوی خود می شود.
بنابراین، شما می توانید با اصول سابستنس ها آشنا شوید و محدوده ای از ابزارهای سابستنس دیزاینر رامورد بررسی قرار دهید. زمانیکه این دوره را به پایان رساندیم، یک بسته کامل ازسابستنس آماده که برای موتورهای بازی مانند آنریل و یونیتی مورد استفاده قرار میگیرد را خواهید داشت و مهارتهایی را که برای ایجاد متریالهای خودتان با سابستنس دیزاینرنیازمند آن می باشید را کسب خواهید کرد.با سافت ساز همراه باشید.
عناوین دوره آموزش نرم افزار Substance Designer :
- ایجاد گراف substance جدید
- ایمپورت منابع
- تنظیمات نورپردازی
- ایجاد خروجی متریال
- تولید مپ ها
- استفاده از generator node برای جزییات سطوح
- استفاده از فیلتر ها برای ایجاد آمپر
- انتشار یک سابستنس
- ایمپورت substance ها
- و …
پیش نمایش دوره آموزش نرم افزار Substance Designer :
عنوان دوره : Lynda – Up and Running with Substance Designer
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 3 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 42
سال آموزش : 2016
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Joel Bradley
نرم افزار : Substance Designer
زیرنویس : ندارد
Lynda – Up and Running with Substance Designer
Meet Substance Designer, the node-based texturing tool for creating high-quality, procedural textures and materials. In this course, Joel Bradley walks through the workflow for creating an aged concrete substance, so you can become familiar with the basics of substances and the range of tools Substance Designer offers. When you are finished with the course, you’ll have a complete substance package ready for handoff to a game engine such as Unreal or Unity, and the skills you need to continue creating your own materials with Substance Designer.
Topics include:
- Creating a new substance graph
- Importing resources
- Setting up lighting
- Generating maps
- Creating material outputs
- Using generator nodes to create surface detail
- Using filters to create amps
- Publishing a substance
- Importing substances
1. Setting Up the Project
2. Generating Maps and Detail
3. Building Up the Material
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز - 79%
79%
لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?