آموزش کنترل Color Bleed در VRay و 3ds Max
Lynda - V-Ray Control Color Bleed in 3ds Max
کنترل Color Bleed در VRay و 3ds Max
Color bleed مشکل شایعی در رندرهای global illumination می باشد ، در این دوره آموزشی از شرکت Lynda ، مربی دوره Join Brian Bradley ، با فهم چگونگی کار نور در دنیای واقعی و استفاده از 3ds Max و V-Ray جهت تقلید از رفتار واقعی وشما می توانید از بسیاری از مشکلات color bleed جلوگیری نمایید. ایشان علل و راه حل ها برای color bleed که در هنگام رندر های GI در V-Ray رخ می دهد را نشان می دهد. همنین نحوه کنترل color bleed در یک روش دقیق فیزیکی ، استفاده از ابزار GI-specific با کنترل های غیر فیزیکی دیگر از جمله: متریالهای Override و دیالوگ خصوصیات آبجکت V-Ray را خواهید آموخت با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- تعریف color bleed
- کنترل رفلکشن
- آشنایی با نحوه تنظیمات هندسه تحت تاثیر color bleed
- انتخاب با دقت جایگذاری رنگ
- استفاده از اشباع کنترل پست پراسسینگ
- تنظیم محدودیت photon bounce
- کنترل color bleed با متریال ها و خصوصیات آبجکت ها
- بهره بردن از عناصر رندر
- و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Lynda – V-Ray Control Color Bleed in 3ds Max
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 1 ساعت و 12 دقیقه
تعداد فایل های تصویری : 25
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Joel Bradley
نرم افزار : 3ds Max , V-Ray
زیرنویس : ندارد
Lynda – V-Ray Control Color Bleed in 3ds Max
Color bleed is a common problem in global illumination (GI) renders, as colors are transferred by means of indirect light reflection. By understanding how light works in the real world, and using 3ds Max and V-Ray to mimic that behavior virtually, you can prevent most color bleed problems. Join Brian Bradley as he demonstrates the causes of—and solutions for—the color bleed that occurs in V-Ray GI renders. Learn how to control color bleed in a physically accurate manner (as you could on a real-world set), and by using GI-specific tools along with other nonphysical controls such as Materials Overrides and the V-Ray Object Properties dialog.
Topics include :
Defining color bleed
Controlling reflectance
Understanding how geometry setup affects color bleed
Choosing color placement carefully
Using the Saturation Post-Processing control
Adjusting the photon bounce limit
Controlling color bleed with materials and object properties
Using render elements
1. Color Bleed Basics
A little bit about how light works 5m 29s
Defining color bleed 4m 54s
2. Physically Accurate Color Bleed Control
Controlling reflectance through color values 3m 24s
Controlling reflectance in bitmap images 3m 10s
The laws of thermodynamics at work 3m 33s
How geometry setup can affect color bleed 2m 55s
The power of the White Balance control 2m 28s
Choosing placement of problem colors 2m 2s
3. Global Illumination Controls
The Saturation Post-Processing control 4m 1s
Single-bounce primary engines 3m 7s
Using the photon bounce limit 2m 59s
Beware the GI Multiplier control 3m 3s
Saving GI map files to disk 3m 57s
4. Other Color Bleed Control Options
What’s next? 1m
V-Ray Material Wrapper 3m 54s
Override material 2m 23s
Color mapping and color bleed 2m 51s
V-Ray object properties 3m 50s
Using render elements 3m 13s
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید