آموزش استفاده از پترن های طراحی در Unity 2020 با ساخت بازی دو بعدی
Udemy - Make a 2d Platformer in Unity 2020 using Design patterns
آموزش استفاده از پترن های طراحی در Unity 2020 با ساخت بازی دو بعدی
آموزش استفاده از پترن های طراحی در Unity 2020 با ساخت بازی دو بعدی : در این دوره از Sunny Valley Studio ، با نحوه معماری کردن کدبیس خود برای ساخت یک بازی پلتفرمر دو بعدی با استفاده از پترن های طراحی آشنا خواهید شد.
این دوره نحوه ایجاد پایگاه کد قابل نگهداری و توسعه پذیر ؛ کار با پترن های طراحی و اصول آنها ؛ استفاده از آنها برای ایجاد کنترلر کاراکتر ؛ نحوه تفکر در مورد استفاده از دیزایین پترن ها و … را پوشش می دهد..این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش استفاده از پترن های طراحی در Unity 2020 با ساخت بازی دو بعدی :
- نحوه ایجاد پلتفرمر دو بعدی در Unity 2020
- نحوه استفاده از State Pattern, Strategy pattern و پترن Factory method در یک پروژه کامل بازی
- نحوه نوشتن کد سی شارپ با قابلیت نگهداری
- نحوه دحیره حالت بازی
- نحوه ایجاد سطوح مالتی پل
- نحوه استفاده مجدد کنترلر کاراکتر های بازیکنان برای دشمنان
- نحوه ایجاد 3 نوع دشمن
- استفاده از پترن متد فاکتوری برای نگهداری بیشتر کد ها
- نحوه استفاده از Strategy pattern برای پیاده سازی هوش مصنوعی ساده
- سیستم respawn
- برداشتن منابع
و ..
عنوان دوره : Udemy – Make a 2d Platformer in Unity 2020 using Design patterns
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 26.57 ساعت
تعداد فایل ها : 254
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Sunny Valley Studio
نرم افزار : Unity 2020
زیرنویس انگلیسی : دارد
Udemy – Make a 2d Platformer in Unity 2020 using Design patterns
Learn how to architect your codebase for a 2d platformer using design patterns.
How to create a 2D platformer in Unity 2020
How to use State Pattern, Strategy pattern and Factory method pattern in a full game project
How to write maintainable C# code
How to save game state
How to create multiple level
Making games is fun but there is nothing more frustrating than adding new code to create a new game mechanic just to have the old code break. At this point it stops being fun and bug search begin – which honestly is the least fun thing to do when you could instead design a new level for your game. That is why it is so important to learn how to create maintainable and extensible code base for your game. If you search for a solution you will find Design patterns and SOLID principles. If you have every tried to learn design patterns you surely know that it is not intuitive when to use it. Each presents a solution but requires time and additional code to work. Implementing them just for the sake of it is just a waste of time – so when should we use them? The answer is – when adding new features or extending the old ones seems like a lot of work and effort.
In this course you will learn how to use state pattern as a base to create your character controller and how to refactor your code to other design patterns when you can see that adding new feature starts to be “painful” and unintuitive. At the end you will know the way of thinking behind the refactoring process and behind the decision when to use design patterns.
You will learn how to write decoupled classes – meaning that class A doesn’t rely on Class B but if they both exist they can communicate witch each other to create our desired game mechanics.
This is an Intermediate course about creating a maintainable and extensible codebase and in effect a full 2d platformer game. You should know your way around Unity and feel comfortable coding in C# using Visual Studio IDE.
حجم کل : 14.2 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
لطفا به این پست امتیاز دهید