آموزش ساخت بازی حفاری Digging با استفاده از Unity
Udemy - Make your Dream Unity Digging Game Today with this Technique
آموزش ساخت بازی حفاری Digging با استفاده از Unity
آموزش ساخت بازی حفاری Digging با استفاده از Unity : در این دوره از هنرمند Tabsil Makes Games ،با نحوه ساخت بازی جذاب و سرگرم کننده حفاری Digging با استفاده از یک الگوریتم Marching Squares سریع و آسان در انجین یونیتی آشنا خواهید شد. بازیهای موبایلی مانند Sand Balls، Alto’s Adventure و Castle Raid از الگوریتم Marching Squares برای شکل دادن به سطوح خود و دادن خلاقیت بیشتر به بازیکن استفاده میکنند.
پتانسیل این الگوریتم ها زیاد و یک صرفه جویی بزرگ برای توسعه دهندگان است. این دوره نحوه ایجاد مش رویه ایی، یادگیری مفاهیمی چون رئوس،مثلث و تسلط بر آنها ؛ استفاده از سیستم Unity’s Gizmos، تسلط بر Scalar Field و … را پوشش می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش ساخت بازی حفاری Digging با استفاده از Unity :
- نحوه ایجاد آبجکت ها از کد
- نحوه استفاده از الگوریتم Marching Squares
- نحوه مدیریت و دستکاری Scalar Fields
- نحوه استفاده از Gizmos برای نمایش داده ها
- نحوه Decouple کردن موثر کد هایتان
- نحوه ایجاد ساختارهایی برای بهبود کدها
عنوان دوره : Udemy – Make your Dream Unity Digging Game Today with this Technique
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3.11 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 23
سال آموزش : 2024
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Tabsil Makes Games
نرم افزار : Unity
زیرنویس انگلیسی : دارد
Udemy – Make your Dream Unity Digging Game Today with this Technique
Learn how to make a kind of Hyper Casual 2D Platformer Mobile Game in Unity in no time!
Create precise Physics Movement
Use the Basic Functionalities of Unity’s Tilemap System
Smooth / Polish the Player Movement & Animation
Setup a Smooth Camera Follow Logic
Before reading this description, go have a look at the presentation video.
You will have a pretty good understanding of what you’ll be able to achieve after taking the course :).
Can you spot all of the things you will learn ?
If not, let me help you a bit.
We are going to start with the basics, constantly moving the player to the right, in a precise manner.
Then we will make it jump !
After that, it will rotate it in a smooth way, we will use a Tweening Library for that.
We will test the physics with different world elements to make sure we get the behavior that we want.
For the terrain, we will use Unity’s powerful Tilemap system.
We will actually have multiple tilemaps, depending on the nature of the objects we have.
We will then add a reset system, to bring the player back if he hits an obstacle.
And the special thing here is a Shader, to animate the terrain as we go, without destroying the performance of the game.
حجم کل : 1.4 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید