دانلود آموزش تکنیک Map Baking برای بازی در 3ds Max
Map Baking Techniques for Games in 3ds Max
تکنیک Map Baking برای بازی در 3ds Max
اصولا بازی های کامپیوتری بسیار وابسته هستند به تکسچر های خاصی مانند، بافت های نرمال، آی دی مسک ها و نقشه های انسداد پیرامونی. بنابراین مساله ای که در این سری از آموزش های 3ds Max مد نظر ما می باشد تکنیک های ساخت تکسچر های اصلی برای بازی های در تری دی مکس می باشد. ما این آموزش را در سطح آماتور برای افراد مبتدی ایجاد کرده ایم.سپس ما یاد میگیریم برای راه اندازی پروژه های بزرگ با جزئیات خیلی زیاد. سپس نحوه ایجاد تکنیک انسداد محیطی یا همان ambient occlusion را فرا خواهیم گرفت.در پایان ما نحوه چگونگی پوشش دادن خطاهایی که باعث اشتباهات رایج در ساخت تکسچر های طبیعی برای بازی می شوند را یاد خواهیم گرفت با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- آماده کردن مش
- تنظیمات آیدی مسک
- آیدی مسک ها و نقشه های نرمال
- بررسی نقشه های انسداد
- فیکس خطاهای شکاف سیاه و سفید در نقشه های نرمال
- فیکس کردن تموج (waviness ) در نقشه های نرمال
- و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Digital Tutors – Map Baking Techniques for Games in 3ds Max
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 1 ساعت و 3 دقیقه
تعداد فایل های تصویری : 8
سال آموزش : 2014
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Joshua Kinney
نرم افزار : 3ds Max 2015
زیرنویس : ندارد
Digital Tutors – Map Baking Techniques for Games in 3ds Max
Video games are highly reliant on special maps like normal maps, ID masks, and ambient occlusion maps. So, in this series of 3ds Max tutorials, we’ll discuss map baking techniques for games in 3ds Max. We’ll first cover the basic workflow for baking maps in 3ds Max. We’ll talk about why we need to explode our meshes and how to begin setting up materials for our ID mask. Then we’ll learn how to properly set up a projection that will gather our high-poly detail and bake it into our maps. After that, we’ll learn how to set up a scene for baking an ambient occlusion map. Finally, we’ll end this 3ds Max training on how to overcome common errors in our bakes, like waviness and normal map gaps.
Introduction and project overview
Preparing meshes for baking
Setting up the ID masks
Baking normal maps and ID masks
Inspecting our baked maps
Baking ambient occlusion maps
Fixing black gap errors in the normal map
Fixing waviness in normal maps
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید