آموزش تکسچرینگ PBR نودگراف و Look Development در Mari
Udemy – Mari Nodegraph PBR Texturing + Look Development
آموزش تکسچرینگ PBR نودگراف و Look Development در Mari
آموزش تکسچرینگ PBR نودگراف و Look Development در Mari : در این دوره از هنرمند Nicholas Hodgson ، با نحوه استفاده از دارایی های look dev و تکسچر با استفاده از نودگراف Mari 4 و نرم افزار Maya آشنا خواهید شد.
این دوره به کار با نرمافزار ماری برای ایجاد تکسچر و متریال واقعگرایانه برای مدل های سه بعدی با استفاده از تکنیکهای رندرینگ مبتنی بر فیزیک می پردازد.
همچنین در این دوره، استفاده از سیستم نودگراف داخل ماری نیز مورد بررسی قرار میگیرد که به کاربران امکان میدهد تا از یکورک فلو برای تکسچرینگ پیچیده و سفارشی سازی شده استفاده کنند. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش :
- نحوه آماده سازی مدل برای تکسچرینگ
- آموزش اصول تکسچرینگ
- نحوه استفاده از نود گراف ماری 4
- نحوه بیک مپ های لازم برای تکسچرینگ
- نحوه برداشتن تکسچر ها و تنظیم یک شبکه شیدر لایه بندی شده در مایا با استفاده از ماسک های
- RGB برای میکس هر متریال
عنوان دوره : Udemy – Mari Nodegraph PBR Texturing + Look Development
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 5.12 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 29
سال آموزش : 2023
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Nicholas Hodgson
نرم افزار : Mari – Maya
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Udemy – Mari Nodegraph PBR Texturing + Look Development
In this tutorial I will go over PBR texturing in Mari 4 using ONLY the nodegraph. Using the node graph opens up a huge amount of flexibility and allows you to work non destructively.
The idea behind this workflow is to recreate the workflow of substance inside of Mari. I use the newest extension pack in this tutorial however if you do not have access to the extension pack you can still follow along just fine with the standard Mari nodes. (Note: Most VFX studios use the extension pack so I would highly reccomend using it while following along with this tutorial.)
Once the texturing is complete we will take our textures into Maya and go over the look development process where we create a production ready master shader by using custom RGB masks to blend all our painted channels together. For this section we will be using Arnold 5 but any rendering engine that can blend materials will work just fine.
RGB masks are a very important part of texturing as they allow you to refine and dial in your shaders within a game engine or rendering egine. Not only that but they are often used in during the compositing phase in VFX.
حجم کل : 4.3 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید