بیت گراف
CubebrushMarvelous DesignerZBrushآموزششرکت سازندهطراحی لباس و پارچهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت لباس دوچرخه سواری در Marvelous Designer

Cubebrush - Marvelous Designer 7: Making a Biker Style Jacket

ساخت لباس دوچرخه سواری

ساخت لباس دوچرخه سواری

 

در این دوره آموزشی از شرکت Cubebrush ، روند ساخت ساخت لباس دوچرخه سواری را با مارولوس دیزاینر 7 آموزش خواهیم داد. تمرکز بروی فرآیند ساختمان استاندارد و همچنین ترفندهای جدید در این نسخه، مانند اضافه کردن دوخت و دکمه در MD است. در طول این فرآیند گام به گام، از شکل‌های بزرگ به جزئیات کوچک می‌رویم در حالی که ساختار اولیه را تا حد ممکن حفظ می‌کنیم، که برای این نوع از پوشاک بسیار مهم است تا واقعی به نظر برسد.

توجه ویژه ایی به پوشش غیر مخرب و طبیعی خواهیم کرد و همچنین فرآیندم را برای اکسپورت در زیبراش به منظور افزودن ضخامت ، ادغام دوخت ها به اشتراک میزارم . در پایان این دوره آموزشی ارائه شده از سافت ساز، قادر خواهید بود لباس‌هایی با پیچیدگی مشابه برای استفاده در بازی یا پروداکشن فیلم بسازید. همراه با فایلهای پروژه MD و تصاویر رفرنس.

عناوین اصلی آموزش ساخت لباس دوچرخه سواری :

  • مسدود کردن
  • تنظیم پایه روی آواتار
  • دیتیل دادن به آستین
  • افزودن لایه دوم با Layer Clone
  • افزودن جیب و نوار زیپ
  • اضافه کردن کمربند
  • افزدون جزییات به شانه ها
  • پولیش لایه های مصنوعات کلون
  • افزودن دوخت و پرچین
  • اکسپورت ژاکت در زیبراش
گراویتی

تصاویری از ساخت لباس دوچرخه سواری :

عنوان دوره : Cubebrush – Marvelous Designer 7: Making a Biker Style Jacket

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 4.53 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 56

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Madina Chionidi

نرم افزار : Marvelous Designer – Zbrush

زیرنویس : ندارد

Cubebrush – Marvelous Designer 7: Making a Biker Style Jacket

In this tutorial, we are going through the process of building a Biker Style Jacket in Marvelous Designer 7. It focuses on the standard building process as well as new tricks in this version such as adding stitching and buttons within MD.Throughout this step-by-step process, we are going from big shapes down to small details while keeping the initial structure as firm as possible, which is very important for these types of garments to look realistic.Special attention is given to non-destructive, natural-looking padding and I am also sharing my process of exporting to Zbrush in order to add thickness and integrate the stitching.By the end of this tutorial, you will be able to construct garments of similar complexity for use in game or film production.


1. Blocking out the Base

2. Adjusting & Fitting the Base on the Avatar

3. Detailing the Sleeves

4. Adding Second Layer with Layer Clone

5. Adding Pockets & Zipper Tape

6. Adding Shoulder Boards

7. Adding the Belt (Part 1)

8. Adding the Belt (Part 2)

9. Polishing Layer Clone Artefacts

10. Adding Stitches & Rivets

11. Exporting the Jacket to Zbrush

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.91 ( 5 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا