مدلینگ و ریگ در تری دی مکس : کوسه کارتونی 3ds Max
Modeling and Rigging a Cartoon Shark in 3ds Max
مدلینگ و ریگ در تری دی مکس
در این آموزش ” مدلینگ و ریگ در تری دی مکس ” از شرکت Digital Tutors ،نحوه ساخت و ریگ کردن کاراکتر کوسه کارتونی را می آموزید که می توانید این روند را برای ساخت سایر مدل کاراکتر های دریایی استفاده نمایید.
نحوه ساخت اسکلت بندی Fk و همچنین ایجاد پوست(Skin) برای تغییرات دفورم کردن کوسه را بررسی می کنیم. همچنین تنظیمات پایه FK را با استفاده از مادیفایر ها برای ایجاد سیکل حرکت شنا کردن کوسه بهینه خواهیم کرد. در پایان سیستم کنترل و اصلاح کننده اشکال را مورد بررسی قرار خواهیم داد.با سافت ساز همراه باشید .
عناوین دوره مدلینگ و ریگ در تری دی مکس :
- مدل شیت و تنظیم آن
- باکس مدلینگ
- آماده سازی صحنه برای ریگ کردن
- ساخت و قرارگیری استخوان ها
- ارتباط مابین استخوان ها
- اسکین و تنظیمات وزن
- ایجاد splineIK
- ساخت کنترلرهای اتوماتیک IK
- و…
پیشنمایش دوره مدلینگ و ریگ در تری دی مکس :
عنوان دوره : Digital Tutors – Modeling and Rigging a Cartoon Shark in 3ds Max
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 2.44 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 22
سال آموزش : 2011
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Stewart Jones
نرم افزار : 3ds Max 2011 SP2
زیرنویس : ندارد
Digital Tutors – Modeling and Rigging a Cartoon Shark in 3ds Max
During this 3ds Max tutorial we will take a look at modeling and rigging a cartoon shark with principles that can be applied to other marine creatures. This training series looks at the modeling and rigging considerations of a cartoon shark in 3ds Max. We look at creating a basic FK skeleton for our shark model and the skinning consideration we need to think about to create some great deformations. We then expand upon our basic FK rig by using Max’s built-in modifiers to create an automated swim cycle, finally finishing the tutorial with a quick look at a controller system and corrective shapes.
1 Introduction and project overview 01:32
2 Reference and Model Sheet 03:39
3 Setting up an image plane 04:45
4 Beginning the box modeling phase 12:19
5 Refining the shark model 10:17
6 Cleaning up the shark model 11:18
7 Additional fixes of the shark model 06:52
8 Finishing up the shark model 02:34
9 Preparing the scene for rigging 02:46
10 Creating and placing the bones 11:42
11 Linking the bones together 03:57
12 Blocking in the skin weights 07:44
13 Skinning the shark 07:58
14 Blending the skin weights 08:18
15 Continuing to blend the skin weights 11:34
16 Finishing the skin weights 09:44
17 Using a Wave Modifier to automate swimming motion 06:06
18 Adding a SplineIK Solver to the bones 04:48
19 Creating a custom IK control to automate swimming motion 11:46
20 Finalizing the shark rig 03:52
21 Bonus: Looking at another shark rig 07:16
22 Bonus: Adding corrective shapes to the shark rig 11:03
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?