بیت گراف
3D Coat3ds maxMarmoset ToolbagPluralsightZBrushآموزشتکسچرینگحجاریرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

مدل سازی و تکسچر دهی حیوانات برای بازی

Pluralsight – Modeling and Texturing Animals for Games

مدل سازی و تکسچر دهی حیوانات

 

در این دوره مدل سازی و تکسچر دهی حیوانات از نرم افزارهای 3D-Coat، Photoshop، 3DS Max، Zbrush و Marmoset استفاده شده است که قدم به قدم بر روی یک پروژه ی نمونه ،روند مدلسازی،تکسچر دهی،پردازش تصویر و رندر نهایی برای آماده ساختن کاراکتر حیوان برای بازی را به شما نشان می دهد.

ساختن یک مدل سه بعدی با کیفیت بالا برای استفاده در بازی ، ترفند های زیادی دارد و بخش مهمی از روند کار است. در این دوره، مدل سازی و تکسچر دهی حیوانات برای بازی به شما آموزش داده می شود، به طوری که شما با تمامی مراحل از ابتدای مدلسازی پایه با کیفیت پایین تا فرآیند حجاری، شکل دهی و ایجاد جزئیات نهایی آشنا خواهید شد.

در نهایت، شما با مراحل ساختن تکسچر و رندر نهایی کاراکتر که در نرم افزار Marmoset انجام می شود کاملا آشنا خواهید شد. با به اتمام رساندن این دوره، دانش پایه برای ساختن مدلهای با کیفیت برای بازی را کسب خواهید نمود.این دوره آموزشی توسط تیم سافت ساز برای شما عزیزان تهیه شده است.

فصول دوره آموزشی مدل سازی و تکسچر دهی حیوانات :

  • ایجاد مش با رزولیشن کم
  • ایجاد یووی ها
  • بیک مپ های تکسچر
  • ایجاد تکسچر ها
  • تنظیمات ارائه نهایی
گراویتی

عنوا دوره : Pluralsight – Modeling and Texturing Animals for Games

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 37

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Micah Masbaum

نرم افزار : 3D-Coat, Photoshop, 3DS Max, Zbrush and Marmoset Toolbag

زیرنویس : ندارد

Pluralsight – Modeling and Texturing Animals for Games

Getting a high-resolution mesh ready to be used in game can be a tricky, but very important part, of the process. In this course, Modeling and Texturing Animals for Games, you’ll go over all of the steps necessary to create a game-ready mesh from the sculpt you created previously. You’ll start off by creating the low-resolution mesh from the sculpt. Next, you’ll create the UVs and transfer the high-resolution detail to the game-ready mesh by baking the maps. Finally, you’ll focus on texturing and creating the final presentation for the character in Marmoset Toolbag. When you’re finished with this course, you’ll have a foundational knowledge of getting a high-res mesh ready for games.


  1. Creating the Low-resolution Mesh
  2. Creating the UVs
  3. Baking the Texture Maps
  4. Creating the Textures
  5. Setting up the Final Presentation

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 4.25 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا