آموزش مدلینگ برای فیلم و تلویزیون : وسایل نقلیه سطوح سخت
The Gnomon Workshop – Modeling For Film & TV: Hard-Surface Vehicles
آموزش مدلینگ برای فیلم و تلویزیون
آموزش مدلینگ برای فیلم و تلویزیون : در این دوره از هنرمند Josh Docherty ، در 3 ساعت ، با نکات و ترفند های استفاده از نرم افزارهای Redshift,Lightroom,Maya,Photoshop برای ایجاد یک ماشین سطح سخت آشنا خواهید شد. این دوره نحوه کار مدلسازان حرفه ایی که در فیلم و تلویزیون کار میکنند را نشان می دهد. این دوره فرآیند مدلینگ یک وسیله نقلیه با کیفیت بالا ، نحوه ساخت مدل تمیز با پوشش موضوعاتی چون جلوه های ویژه ، انیمیشن ، ریگینگ ، تکسچرینگ ، نورپردازی را آموزش می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Modeling For Film & TV: Hard-Surface Vehicles
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 2.52 ساعت
تعداد فایل ها : 7
سال آموزش : 2024
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Josh Docherty
نرم افزار : Redshift,Lightroom,Maya,Photoshop
زیرنویس انگلیسی : ندارد
فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد
The Gnomon Workshop – Modeling For Film & TV: Hard-Surface Vehicles
If you want to push your models to the industry gold standard, this workshop will show you how professional modelers working in film and TV create world-class production-quality vehicles.
When modeling assets in the visual effects industry, artists are often supplied with scans or photogrammetry of the subject to retopologize and match the references. However, there are frequently times when this isn’t the case, and in those instances, it’s essential to know what to do and how to tackle these scenarios working from limited references only — which is expected of every modeler working on complex shows and often under very quick turnarounds.
In this 3-hour workshop, Josh Docherty takes you through the process of modeling a high-resolution vehicle without a scan, relying on the use of camera lineups and using his tips, tricks, and industry knowledge to create the same high-quality, pipeline-ready asset in a limited amount of time.
This tutorial teaches how to create a clean, robust model for downstream use by other departments, including Texturing/Lookdev, Rigging, Animation, FX, and Lighting. Different departments often have many requirements and needs that modelers are responsible for ensuring are considered and fulfilled to the best of their abilities. This helps the entire pipeline perform efficiently for all things model-related.
Josh demonstrates many of the best practices and actions artists can take to ensure assets function at their best, using native Maya tools to achieve the same results at home — all while adhering to the same rules as the largest pipelines in the industry. This workshop is best suited for junior-level modelers and above.
حجم کل : 2.3 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋