بیت گراف
Arnoldcinema 4dMograph Plusآموزشپلاگین استفاده شدهرندرینگشرکت سازندهشیدینگمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش آرنولد در سینمافوردی از شرکت Mograph Plus

Mograph Plus - The Ultimate Introduction to Arnold 5 for Cinema 4d

آموزش سینمافوردی

آموزش آرنولد در سینمافوردی

 

آموزش آرنولد در سینمافوردی :  در این سری از آموزش ویدئوی در بیش از 10 ساعت و بیش از 600 دقیقه از آموزش های ویدئویی، نحوه استفاده از آرنولد 5 را برای سینما فوردی، فرا میگیریم. اگر ما را در سایت MographPlus.com دنبال کرده باشید تقریبا دو سال پیش آموزشی با عنوان “Introduction to Arnold for Cinema 4d” را انتشار کردیم و از آن زمان به بعد این دوره را به روز رسانی نمودیم.

اما پس از انتشار آرنولد 5 و پس از آنکه ویژگی های جدید به ان اضافه شد و خود نرم افزار نیز ارتقا یافت، تصمیم گرفتیم که دوره جدیدی را از آرنولد 5 ضبط کنیم . ابتدا به شما نشان می دهم که چگونه ابزارها و توابع متفاوت آرنولد را در سینما فوردی بیابید و وارد بخش ورک فلوی عمومی می شویم تا با نحوه استفاده از آرنولد در سینما فوردی آشنا شویم.

نمونه برداری و عمق Ray مهم ترین اصولی می باشند که شما باید در زمان کار با آرنولد با آنها آشنا شوید. به همین دلیل، ما این موضوعات را به طور جامع در 46 دقیقه و در 7 درس بحث می کنیم و قبل ورود به بخش هایی مانند نورپردازی و سایه، ابتدا از اینکه این بخش را به طور کامل فرا گرفته اید اطمینان حاصل می کنیم. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین آموزش آرنولد در سینمافوردی :

  • نورپردازی
  • شیدینگ
  • دوربین
  • رندرینگ در آرنولد
  • نمونه برداری و RAY DEPTH

تصاویر آموزش آرنولد در سینمافوردی :

 

گراویتی

عنوان دوره : Mograph Plus – The Ultimate Introduction to Arnold 5 Cinema 4d

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 10 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 63

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Kamel Khezri

نرم افزار : Arnold – Cinema 4d

زیرنویس : ندارد

Mograph Plus- The Ultimate Introduction to Arnold 5 for Cinema 4d

In this series of premium video tutorials in more than 10 hours, that’s more than 600 minutes of video tutorials, we learn how to use Arnold 5 for Cinema 4d. If you have been following us at MographPlus.com, we have released our “Introduction to Arnold for Cinema 4d” about two years ago, and have been updating that course ever since, but after the release of Arnold 5 and all the new features and improvements that it brings, we decided to record a whole new course dedicated to Arnold 5.First I show you where to find different Arnold tools and functions inside cinema 4d, and walk you through the general workflow to get your job down with Arnold inside Cinema 4d.Sampling and ray depth are the most important principles that you should be familiar with when working with Arnold, that’s why we discuss them comprehensively in 46 minutes and in 7 lessons , we make sure you comprehend the core principles before moving on to more general topics like lighting and shading .


1 Introductio 05:30
2 Project files 01:07
3 Arnold in Cinema 4d 04:30
4 Generaql workflow 09:32
5 Layout 02:23
SECTION 2 : SAMPLING AND RAY DEPTH
1 Sampling and camera samples 07:55
2 Diffuse samples 09:12
3 Specular sample 07:21
4 Transmission samples 04:43
5 Diffuse Ray Depth 05:42
6Specular Ray Depth 02:40
7 transparency and transparency Ray Depth 08:07
SECTION 3 : LIGHTING0301
Area light, Quad 17:18
0302 Area light shapes 02:48
0303 Mesh light 06:43
0304 Spot light 04:01
0305 Distant light 03:45
0306 Photometric light 03:51
0307 Light filters 09:31
0308 Physical sky 05:36
0309 Arnold sky and image-based lighting 08:08
0310 Arnold sky and interior lighting 21:46
0311 Atmosphere volume 07:16
0312 Fog 03:41
SECTION 4 : SHADING
0401 Arnold shader network 19:02
0402 Standard Surface Shader, “base parameters 11:38
0403 Standard Surface Shader, “specular” 21:02
0404 Standard Surface Shader, “transmission” 17:44
0405 Standard Surface Shader, “sub-surface scattering” 13:00
0406 Standard Surface Shader, “coat” 11:36
0407 Standard Surface Shader, “thin film” 07:25
0408 Standard Surface Shader, “emission” 02:41
0409 Standard Surface Shader, “geometry and advanced” 09:27
0410 Bump and normal mapping 05:32
0411 Subdivision and displacement mapping 14:56
0412 Standard hair 17:02
0413 Layer and Mix nodes 15:20
0414 Flat, lambert and two-sided 03:37
0415 Color jitter 06:21
0416 Triplanar 05:55
0417 Ray-switch 07:09
0418 Ambient occlusion and curvature 13:31
0419 Shadow matte 12:36
0420 Utility shader 05:55
0421 Substance shader 08:44
0422 Color nodes 11:19
0423 Converson, math and shading state nodes 07:50
0424 User Data nodes 06:16
0425 Utility nodes 13:42
0426 Texture nodes and C4D shaders 09:30
SECTION 5 : CAMERA0501
Camera 08:05
0502 Depth of field 07:51
0503 Motion blur 07:03
0504 Camera types 05:01
SECTION 6 : RENDERING
0601 IPR 14:06
0602 Arold Driver 07:20
0603AOVs 22:13
0604 Custom AOVs 16:06
0605 Per-light AOVs and light groups 09:26
0606 Render settings 13:34
0607 Texture settings and TX manager 07:24
SECTION 7 : MISCELLANEOUS
0701 Arnold Parameters tag 06:49
0702Arnold procedural07:25
0703 Arnold Particles 04:32
0704 Arnold volume 23:19

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

User Rating: 4.87 ( 3 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا