دوره 3D Generalist از Motion Design School
Motion Design School – 3D Generalist
دوره 3D Generalist
دوره 3D Generalist از Motion Design School : اگر قصد دارید که صفر تا صد ساخت انیمیشن های کاراکتر سه بعدی را یاد بگیرید،ولی نمیدانید از کجا شروع کنید،این دوره برای شماست .در این دوره بی نظیر از سایت Motion Design School، کل پایپ لاین انیمیشن کاراکتر سه بعدی را از صفر : مدلینگ،ریگبندی،انیمیشن،شبیه سازی لباس،تکسچرینگ،نورپردازی و رندرینگ را یاد خواهید گرفت.
این دوره پایپ لاین کامل سه بعدی کلاسیک را از ابتدا تا آخر یاد میدهد. ابتدا با مدلینگ یک کاراکتر با تکنیک های مدلینگ سنتی و ریتوپولوژی شروع میکنیم، سپس نحوه ریگ بندی یک کاراکتر را از یک مفصل به سیستم Xpresso پیچیده سفارشی را می آموزیم. بعد یک انیمیشن سیکل پیاده روی را با یک ریگ سفارشی خواهیم ساخت و در آخر انیمیشن را خواهیم ساخت.
در ادامه با شبیه سازی واقعی پارچه، زندگی و رئالیسم بیشتری به انیمیشن خواهیم داد. در آخر کل صحنه را اسمبل کرده و متریال و نورپردازی را ایجاد خواهیم کرد و در نهایت یک ویدیو انیمیت شده را رندر می گیریم. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- مدلینگ : مسدودسازی
- مدلینگ : وپولوژی سر
- مدلینگ : توپولوژی بدن
- ریگینگ : مفاصل،پوست و وزن
- ریگینگ : Xpresso،کنترلر،سیستم IK/FK
- ریگینگ : کنترلر ها،Forearm Twist و Bendy Bones
- ریگینگ : ریگ صورت،شکل های ژست
- انیمیشن : سیکل پیاده روی،فریم های کلیدی و منحنی ها
- انیمیشن : Gimbal Lock. Rotation Order. “Knee Popping” fix
- شبیه سازی لباس
عنوان دوره : Motion Design School – 3D Generalist
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 10 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 11
سال آموزش : –
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Pasha Ho
نرم افزار : Cinema 4D, Redshift, Marvelous Designer
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Motion Design School – 3D Generalist
Want to create 3D character animations from scratch, but not sure where to start? This course will guide you through the entire classical 3d pipeline from start to finish.
We will start by modeling a character using traditional modeling techniques and retopology. You will learn how to rig a character from a single joint to custom complex Xpresso systems. As you learn the animation of the basic walk cycle using a custom rig, you will develop the intuition to connect the knowledge of rigging and animation stages.
You will also be able to add more life to your animations using realistic cloth simulation. In the final step, you’ll assemble the entire scene, create the materials and lighting, and render it into the finished animated video.
LESSON #1
Modeling: Blocking
In the first lesson, we will quickly go over the necessary tools and create a base for the character using standard primitives. We will concentrate on the overall shape and silhouette of the character.
LESSON #2
Modeling: Head Topology
It is difficult to create a good rig and animate it, without a good topology
We will simplify the process, breaking down the model into key areas, and create a topology on top of the blocking model. You will learn to think in polygon loops, understand where they should be placed, and why they’re so important.
حجم کل : 5.7گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید