آموزش مدلینگ در Maya از Motion Design School
Motion Design School - Maya Modeling Essentials
آموزش مدلینگ در Maya
در این آموزش مدلینگ در Maya از شرکت معتبر Motion Design School، با اصول ابزارهای مدل سازی در Maya و ورک فلوی تکسچرینگ Substance Painter آشنا خواهید شد. مدل سازی بخش بسیار ضروری در صنعت سه بعدی است، هیچ فیلم انیمیشن یا بازی های ویدویی را بدون مدلهای سه بعدی نمیتوان تصور کرد.
کاراکتر ها،پراپ ها،محیط و تقریبا هر ایده ایی باید به شکل مدل سه بعدی بصورت کلی یا جزیی نمایش داده شوند. در این آموزش، نحوه ایجاد یک مدل ساده تخته موج سواری در مایا و سپس نحوه تکسچرینگ صحیح آن را در Substance Painter را یاد خواهید گرفت.
بعد از آن، نحوه ساخت طناب را به عنوان مثال ساده به شما نشان خواهیم داد. یک چالش واقعی برای شما وجود دارد: شما باید یک کاراکتر برجسته سهبعدی را از فیلم انیمیشن که برای این دوره تهیه کردهایم ایجاد کنید! حتی اگر قبلا مدل سازی انجام نداده ایید،نگران نباشید ،این دوره مراحل اصلی و اصولی کار مدلینگ را نشان می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- فصل 1 : مقدمه ایی بر ناویگیشن و ابزارهای استاندارد مایا
- فصل 2 : اصول مدلسازی: ابزارهای اصول مدلینگ،فرآیند مدلسازی پالیگان روی مثالهای متعدد
- فصل 3 : مدلینگ سطوح سخت: ایجاد مدل تخته موج سواری،استادی در ایجاد توپولوژی صحیح،ایجاد فرم اصلی آبجکتها،گروه بندی آبجکت ها، افزودن جزییات به گرید برای smoothing،ایجاد هندسه نهایی
- فصل 4 : یووی آنرپ: ایجاد مپ یووی مدل در مایا،آماده سازی مدل برای تکسچرینگ
- فصل 5 : تکسچرینگ : ایجاد تکسچرها،اصول رندرینگ در Substance Painter
- فصل 6 : مقدمه ایی بر مدلینگ پیشرفته : ایجاد مفاهیم پایه،توسعه ایده،آماده سازی قبل از مدلینگ،آماده سازی رفرنس ها ،کار با masses ها و نسبت ها
- فصل 7 : بهبود جزییات هندسه : کار با دفرمرها،عملیات بولی،Pros و cons،کار با KitBash،ایجاد انیمیشن ساده برای چک کردن عملکرد مدل
- فصل 8 : مدلینگ مش با clone ها : مش ها چی هستند و چگونه میتوان از آن برای ساخت چشم و ستون فقرات ربات استفاده کرد ؟ ،اتمام صحنه
- فصل 9 : آماده سازی یووی برای مدل نهایی : تقسیم هندسه به گروه های منطقی،ایجاد یووی،UV packing با استفاده از UDIM
- فصل 10 : مقدمه ایی بر Substance Painter: جنبه های اصلی تکسچرینگ برای شیدینگ PBR ،بیک تکسچرها،شیوه های تکسچرینگ برای آبجکت های پیچیده
- فصل 11 : آماده سازی صحنه برای ارائه : دوربین و انیمیشن،ایجاد یک پوز رسا،تنظیم شیدر نهایی،رنگ و نور بعنوان متد کامپوزیشن، مقدمه ایی بر انجین Arnold
عنوان دوره : Motion Design School – Maya Modeling Essentials
سطح : مبتدی
زمان کل دوره : 7 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 12
سال آموزش : 2020
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Ihor
نرم افزار : Maya , Substance Painter
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Motion Design School – Maya Modeling Essentials
حجم کل : 5.2 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
_
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋