بیت گراف
پلاگینپلاگین تری دی مکس

دانلود پلاگین NeatScatter v1.0 برای 3ds Max 2016 تا 2020

NeatScatter for 3ds Max

دانلود پلاگین NeatScatter برای 3ds Max

پلاگین NeatScatter

 

NeatScatter یک پلاگین تری دی مکس برای پراکندگی مقادیر زیادی آبجکت در یک منطقه با توجه به پارامترهای از پیش تعیین شده است ، نحوه کار پلاگین NeatScatter به این صورت است که پراکندگی رو در گروه ها ایجاد می کنید و هر گروه می تواند پارامترهای مختلف و مدل های مختلفی داشته باشد ، این گروه ها بطور متوالی یکی پس از دیگری تولید می شوند و مدل های جدید بدون برخورد با گروه های قبلی در فضاهای خالی قرار می گیرند .

پس از اتمام پراکندگی کاربر می تواند بخش هایی از آن را پاک کرده و در فضای خالی پراکندگی را احیا کند ، پراکندگی همچنین می تواند به یک مش واحد یا به نمونه های فردی تبدیل شود ، بنابراین می توانند مانند سایر آبجکت ها 3DS Max با Modifiers یا سایر ابزارهای بومی مورد استفاده قرار گیرد ، همچنین می توانید ابجکت های رویه ای ، منابع ذره ای یا چراغ هایی را انتخاب کنید که هندسه ندارند و آبجکت های مختلف را به عنوان مش برخورد آنها مشخص کنید با سافت ساز همراه باشید.

ویژگی های پلاگین :

  • آبجکت ها با یکدیگر همپوشانی ندارند
  • کار خود را می توانید به قطعات کوچکتر تقسیم کنید
  • می توانید برای کنترل اندازه و فاصله هر از مپی های سیاه و سفید UV استفاده کنید
  • امکان ویرایش به صورت دستی
  • تنظیمات مورد علاقه خود را به عنوان PRESET ذخیره کنید
  • و ….

تصاویری از پلاگین :

گراویتی

 NeatScatter for 3ds Max

The plugin is used for scattering large amounts of objects over an area according to predetermined parameters. There is always one target object, and the scatter target area is determined by a texture. If you wish to scatter over multiple objects, you must add a new NeatScatter object for each target in the scene.

The scattering is generated in groups. Each group can have different parameters and different models. The groups are generated sequentially, one after another, and the new models are placed in empty spaces without colliding with previous groups.

After the completion of the scattering, the user can delete parts of it and regenerate the scattering in the empty space. The scattering can also be converted to a single mesh or to individual instances. Therefore, it can be used, among else, with Modifiers or other native tools just like any other 3DS Max object. You can also choose to scatter procedural objects, particle sources or lights, which do not have a geometry and specify different objects as their collision mesh.

reset Loading/Saving
Save your favourite settings as preset. Next time you choose your target, choose your preset, hit generate button and you are all set.

Scatter anything
Use any object from library or from your scene by layers or selections. Adjust probability of occurence for each of them.

Model approximation
Choose between faster circle or better convex hull approximation. Choose single-core to get the best possible fit or multi-core to get it done in seconds.

Supported render engines
Natively supported render engines: VRay and more to come… Apart from that, you can convert to mesh or real instances and then use any render engine you want.

این راهنمای نصب به صورت نوشته می باشد :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

حجم کل :

حجم فایلهای دانلودی : 25 مگابایت


دانلود پلاگین NeatScatter v1.0 برای 3ds Max 2016 تا 2020


پسورد : softsaaz.ir

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 4.7 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا