مجموعه بی نظیر متریال های بلندر
مجموعه بی نظیر متریال های بلندر مجموعه Material Pipeline محصول کمپانی ONELVXE است که شامل 100 متریال PBR مختلف را به منظور سایه زنی و ایجاد تکسچر در اختیار شما مراجعین سافت ساز قرار میدهد. این کتابخانه بزرگ برای نرم افزار بلندر ساخته شده است . با تنظیمات متریال node-based پیچیده خداحافظی کنید. مبتنی بر Disney Principled Shader ، این گروه نودها را میتوان تقریبا روی هر متریالی که قابل تصور باشد ، استفاده نمود از جمله : غیر فلزات ، فلزات با anisotropy ، رنگ ماشین ، متریال های شیشه / انعکاس ، پوست (SSS) ، انواع متریال های emission ، انواع متریال های طبیعی و … ایجاد شده برای PBR ، نود گروپ ها ، اجازه کنترل شیدر های گلوبال را مانند : زبری ، specularity و رنگ ، در حالیکه برای کنترل سایر مدل های شیدینگ ، کنترل خاصتری را اراده می دهد. شما میتوانید به دو روش از این متریال ها استفاده کنید با سافت ساز همراه باشید.
- به طور نرمال از فایل .blend کتابخانه به متریال ها الحاق و اضافه کنید
- میتوانید تمام تکسچر ها رو از جمله متریال ها به material node-tree خودتان با ONELVXE Texture Bridge ایمپورت کنید
مجموعه بی نظیر متریال های بلندر در موضوعات گوناگون شامل : آجر ، فلز ، بتن ، پارچه ، زمین ، سنگ ، گچ ، کاشی و چوب و … می باشد
- امکان ایمپورت تمامی تکسچرها تنها با یک کلیک .
- قابلیت یکپارچه سازی سایر بافتهای ذخیره شده در ورک فلو.
- پشتیبانی از تکسچرهای فلزی/زبر و براق/درخشان.
- تکسچر های ذخیره شده واقعگرایانه.
- سایز تکسچر ها 4k, 2k, & 1k
تصاویری از متریال ها :
مشاهده ویدیو معرفی :
عنوان : Material Pipeline 1.0 By ONELVXE
فرمت : jpg – png
کاتالوگ : ندارد
موضوع : متریال
شرکت سازنده : ONELVXE
Material Pipeline 1.0 By ONELVXE
The Future of Blender Materials
Material Library:
100 Premium PBR Materials:
Photorealistic Texture Repository [4k, 2k, & 1k texture sizes] *Utility Nodes
*Optimized Texturing Node
*ONELVXE Texture Bridge:
Import an entire folder of textures with one click
Quickly iterate between texture maps for your material
Integrate other texture repositories into your workflow
Support for Metallic/Roughness & Specular/Glossy Workflows
*ONELVXE Principled Studio Shader:
One Node. Any Material
Physically Based Shading (PBR)
Supports Dielectric, Metallic, Anisotropic, Glass, Dispersion, Subsurface Scattering (SSS) and Clearcoat shading
Based on Cycles Disney Shader
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید .