blenderPackt Publishingآموزشانیمیشنتکسچرینگحجاریریگ کردنشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش طراحی کاراکتر بازی در Blender 2.8

Packt Publishing – Blender 2.8 Game Character Creation

آموزش طراحی کاراکتر بازی در Blender 2.8

آموزش طراحی کاراکتر بازی

 

در این آموزش طراحی کاراکتر بازی از شرکت Packt Publishing، چگونگی استفاده از بلندر 2.8 را برای ایجاد و مدلینگ یک کاراکتر بازی را یاد خواهیم داد. نحوه یووی مپینگ هر بخش از کاراکتر و سپس ایجاد کارآمد و یکپارچه یووی مپ کل کاراکتر را یاد می گیرید. از ابزارهای نقاشی تکسچر بلندر برای ایجاد لباس های کاراکتر و از ابزارهای اسکالپ برای ایجاد جزییات موها استفاده می کنیم.

سپس در مورد بیک نرمال مپ در بلندر و اعمال تکسچرها به مدل کاراکتر آموزش می بینیم. روی ریگینگ کاراکتر کار می کنیم و با شروع از یک استخوان تک ، ریگ دستی را ایجاد می کنیم. چگونگی ایجاد ریگ رول پا (Foot Roll) و نحوه استفاده از فرآیند جدید Blender 2.8 برای ایجاد اشکال سفارشی جهت کنترل کاراکتر را نیز فرا می گیریم.

پس از اتمام ریگ، تکنیک جالبی را با استفاده از ابزارهای جدید Grease Pencil جهت انیمیت صورت کشیده شده دو بعدی و بدن سه بعدی در آن واحد نشان خواهیم داد. با استفاده از این تکنیک ، ما به ایجاد انیمیشن های Idle کاراکتر ، دویدن و پریدن ، آماده برای استفاده در انجین های بازی خواهیم پرداخت. در نهایت با چگونگی اکسپورت کاراکتر،انیمیشن ها و تکسچرها در بلندر به انجین بازی Unity آشنا می شوید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • مدلینگ کاراکتر
  • یووی مپینگ
  • اسکالپتینگ و پینتینگ تسکچر
  • ریگینگ کاراکتر
  • انیمیشن کاراکتر
  • تنظیم کاراکتر در یونیتی
گراویتی

عنوان دوره : Packt Publishing – Blender 2.8 Game Character Creation

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 9.6 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 56

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Darrin Lile

نرم افزار : Blender

زیرنویس : ندارد

Packt Publishing – Blender 2.8 Game Character Creation

Create 3D modelling in Blender 2.8
UV mapping
Texturing and sculpting
Baking a normal map
Rigging a character in Blender 2.8
About
In this course, you’ll create a game character using Blender 2.8, export it to Unity, and configure it so you can control it in the game engine.

Beginning with modelling, you’ll use Blender 2.8 to build all the individual pieces of a Lego character. And then you’ll learn how to UV-map each of the parts, and then create an efficient, unified UV map of the entire character. You will use Blender’s texture painting tools to create the character’s clothes and you’ll use the Sculpt tools to create high-res details of the hair. You’ll then learn how to bake a normal map in Blender and apply the textures to the character model.

Next, we’ll work on rigging the character. We will begin with a single bone, and create the rig manually, so you can see how a character rig is built from the ground up. You’ll learn how to create a Foot Roll Rig and how to use Blender 2.8’s new process for creating custom shapes to control the character. Once the rig is done, we’ll show you a cool technique: using Blender 2.8’s new Grease Pencil tools to animate both a 2D drawn face and a 3D body at the same time. With this technique, we will create the character’s Idle, Run, and Jump animations, ready to be used in a game engine.

You will then learn how to export the character, animations, and textures out of Blender and bring them into the Unity game engine. And here you will learn how to set-up the character in the game and even how to retarget third-party animations onto our character, using Unity’s Humanoid Rig system.

Finally, we will write a simple C# script to incorporate our 2D and 3D animations and get the character running around the level.

If you’ve ever wanted to create a game character and are interested in getting up-to-speed in Blender 2.8, then this course is for you. So, join me as we create a game character in Blender 2.8.

All the code files are placed at https://github.com/PacktPublishing/Blender-2.8-Game-Character-Creation

Style and ApproachThis course is designed to help you build something from scratch, from prototype to near completion. It covers theory and implementation with real app examples.
Features
Animating a 2D face with Grease Pencil
Creating animation cycles for a video game
Exporting a character and animations from Blender 2.8 to Unity
Creating a C# script in Unity to control a game character

حجم کل : 2.5 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.6 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا